اخبار داغ

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

۳۲هزار پرستار در کشور به کرونا مبتلا شده اند

۳۲هزار پرستار در کشور به کرونا مبتلا شده اند
سیدمحمد پاکمهر گفت: از مجموع 110 هزار پرستار فعال در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور حدود 32 هزار نفر معادل 30 درصد به کرونا مبتلا شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک،سید محمد پاکمهر، نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در بجنورد اظهارکرد: از مجموع 110 هزار پرستار فعال در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور 32 هزار نفر به کرونا مبتلا شدند که 25 هزار پرستار بهبود یافته به محل فعالیت بازگشته اما 6 هزار نفر دیگر در حال درمان و قرنطینه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,


پاکمهر با  بیان اینکه شرایط ابتلا و مرگ ناشی ازکرونا در کشور مناسب نیست، تاکید کرد: فشار کار بر روی کادر درمان بسیار زیاد است و هزینه های حوزه درمان افزایش یافته است .

,
,

نماینده مردم بجنورد، گرمه و جاجرم، مانه و سملقان و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر به بخش کادر درمان توجه نکنیم کار سخت تر می شود چرا که بیماری طولانی و فرسایشی شده است.

وی گفت: بدون آگاه سازی و همراه کردن مردم هر گونه تدبیری در ستاد ملی مدیریت کرونا راه به جایی نمی برد چراکه تاکنون هیچگونه درمان قطعی برای بیماری کرونا کشف نشده است.

,
,
,

وی خاطرنشان کرد: باید جامعه بداند ابتلا به بیماری کرونا ممکن است با مرگ همراه باشد.

انتهای پیام/گ

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه