اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرپل ذهاب:

فعالیت مدارس فقط از طریق شبکه شاد و فضای مجازی است / تعطیلی مدارس تا اطلاع ثانوی

فعالیت مدارس فقط از طریق شبکه شاد و فضای مجازی است / تعطیلی مدارس تا اطلاع ثانوی
علی رضاپور, مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرپل ذهاب گفت: تمام فعالیتهای علمی و تحصیلی مدارس فقط از طریق شبکه شاد و فضای مجازی بوده و مدارس تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رضاپور در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهارداشت: تمام همکاران فرهنگی و معلمین شهرستان درحال حاضر دارای وسائل استفاده از برنامه شاد برای تدریس دانش آموزان هستند.

وی افزود: اما دانش آموزانی هستند که تلفن همراه یا تبلت برای استفاده از برنامه شاد ندارند که به کمیته امداد و بهزیستی معرفی شده اند.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان اذعان داشت: درمدارس شهری مشکل زیادی وجود ندارد اما در مدارس روستایی برای رفع مشکل عدم استفاده دانش آموزان از برنامه شاد ، معلمین از برنامه های موجود در پرتال آموزش و پرورش برای این دانش آموزان کپی تهیه کرده و در اختیار دانش آموزان قرار داده اند.

رضاپور خاطرنشان کرد: از روزی که مدارس تعطیل شده هیچگونه فعالیت تحصیلی حضوری در مدارس شهر و روستای شهرستان وجود ندارد و فعالیتهای تحصیلی فقط از طریق برنامه شاد و فضای مجازی صورت می گیرد.

وی ادامه داد: فعالیت فرهنگیان در برنامه شاد توسط اداره کل آموزش و پرورش استان رصد و کنترل می شود و بصورت روزانه این فعالیتها مورد ارزیابی قرار می گیرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان در پایان تصریح کرد: مدارس تابع تصمیمات اداره کل استان و ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند و تا تصمیم گیری جدید تعطیل هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ار بازی دراز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه