اخبار داغ

مدیر شرکت دانش‌بنیان کرمانی مطرح کرد؛

خروج انحصار شرکت‌های آلمانی و آمریکا در تولید پلیمر/ صادرات با مهربانی ادارات ممکن است

خروج انحصار شرکت‌های آلمانی و آمریکا در تولید پلیمر/ صادرات با مهربانی ادارات ممکن است
احسان غنچه پور گفت: با هزینه شخصی یک پلیمر را که از کشورهای آلمان و آمریکا وارد می شد را ساختم ولی برای توسعه کار نیاز داریم سیستم اداری مهربان با ما باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، بارها از پیوند صنعت و دانشگاه شنیده اید و اینکه تحقیقات دانشگاهی راهی به صنعت پیدا نمی کنند. اما شاید کمتر از دانشگاهیانی شنیده باشید که خود دست به کار شدند تا تحقیقات خود را صنعتی‌سازی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

یکی از این افراد احسان غنچه پور است. فردی که تا سطح دکتری تحصیل کرده است و حالا از پایان نامه خود پول در می آورد.

,

غنچه پور به خبرنگار ما گفت: بسیاری از پلیمرها به کشور ما وارد می شود در حالی که با تکیه بر دانش بومی می توان آنها را در داخل کشور تولید کرد.

,

وی ادامه داد: من با تحقیق درباره یکی از پلیمرها که از کشورهای آلمان و آمریکا وارد می شد دست به محصولی نوآورانه تولید کردم.

,

این نوآور کرمانی بیان کرد: هم اکنون سه محصول الکل صنعتی، ژل آتش زا و مواد دودزا برای جشن در این شرکت تولید می شود که باعث اشتغالزایی برای ۷ نفر شده است.

,

وی درخصوص ظرفیت صادراتی محصولات خود گفت: بسیاری از کشورهای همسایه ما از زغال سنگ برای گرمایش استفاده می کنند و نیاز به تولیدات ما دارد.

,

غنچه پور اظهار کرد: تمام سرمایه اولیه برای راه اندازی شرکت را از هزینه شخصی داده ام اما برای صادرات محصول نیاز سرمایه در گردش برای توسعه کارمان داریم.

,

این مدیر شرکت دانش بنیان ابراز کرد: برای اینکه کارمان سرپا بماند مجبور شدیم وام بگیریم اما اگر سیستم اداری با مهربان نباشد نمی توانیم کارمان را ادامه بدهیم.

,

غنچه پور تشریح کرد: برای آنکه بیمه شویم نیاز به توسعه فضای کاری و ایجاد انبار داریم که هزینه آن بسیار بالاست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه