اخبار داغ

آنچه در نمازجمعه این هفته شهر یاسوج مطرح شد؛

سامانه بالستیک دوربرد رگباری ایران در جهان نمونه ندارد

سامانه بالستیک دوربرد رگباری ایران در جهان نمونه ندارد
نماز جمعه این هفته به دلیل اجرای دستورالعمل های بهداشتی در برخی از شهرهای استان کهگیلویه وبویراحمد به صورت عمومی برگزار نشد و تنها با حضور امام جمعه و اعضای ستاد نمازجمعه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  صبح زاگرس نمازجمعه این هفته به دلیل اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در برخی از شهر های استان کهگیلویه وبویراحمد به صورت عمومی برگزار نشد و تنها با حضور امام جمعه و اعضای ستاد نمازجمعه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
امام جمعه شهر یاسوج گفت: شرایط انتخابات امروزی در جامعه آمریکا مورد توجه است اینکه چه کسی انتخاب شود برای ما فرقی ندارد زیرا از نگاه ما همه دولت های آنها چه دمکرات و یا جمهوری خواه مستکبر بودند و ضربه زیادی بر منافع کشور وارد کردند، در هشت سال جنگ تحمیلی، اتخاذ تحریم ها از جمله جنایت های آنها بر علیه ایران است.
,
 
,
وی با بیان اینکه ترامپ در بیانی اعلام کرد نظام آمریکا فاسد است، گفت: آنها روزی ما را متهم به تقلب انتخاباتی می کردند که سبب کمک به جریان فتنه در سال ۸۸ شدند اما امروز این فتنه دامنه خود آنها را گرفت.
,
 
,
آیت الله حسینی افزود: در سال جاری روز ۱۳ آبان را نتوانستیم اجرا کنیم رکن این روز مرگ بر آمریکا بود اما در جامعه آمریکا پرچم این کشور را آتش زدند و شعار بر علیه این کشور سردادند.
,
 
,
وی با بیان اینکه در طول دوران انقلاب ملت ایران در مقابل آمریکا مقاومت کرده و شاخ آنها را شکسته و دندان های این حیوان را کشیدند، گفت: ایران غرور ابرقدرتی آمریکا را شکست و این ادامه خواهد داد. این آمریکا در مقابل ایران نهایتا تسلیم خواهد شد.
,
 
,
وی با اشاره به رونمایی از سامانه بالستیک دوربرد رگباری که در جهان نمونه ندارد، گفت: رونمایی از این سامانه بازدارنده است و سبب رعب و وحشت در دل دشمنان می شود، در چند سال گذشته دستاورد های نظامی و موشک‌ها سبب بازدارندگی و پایان دادن به پرونده های جنگی می شد و اگر این قدرت نظامی نبود بارها کشور را مورد حمله قرار می دادند، حرکت کشتی های نفتی کشور به پشتوانه پیشرفت ها و اقتدار نظامی صورت گرفت.
,
 
,
وی با بیان اینکه این سامانه موشکی برای ما افتخار آفرین است، گفت: وقتی پایگاه عین الاسد را مورد اصابت قرار دادیم، وقتی پهباد آمریکایی ها را مورد اصابت قرار دادیم همه این موضوعات برای ما پیروزی محسوب می شود.
,
 
,
وی با اینکه امروز بهترین سلاح ها را نیروهای کشور ساخته اند که از نمونه های پیشرفته جهان است سبب اقتدار برای کشور شده است.
,
 
,
امام جمعه شهر یاسوج گفت: در سایه تحریم ها توانستیم رشد و پیشرفت داشته باشیم و در ابعاد نظامی سبب بهت و حیرت دشمنان شویم و دیگر کشور ها از ما‌ الگو گرفتند.
,
 
,
وی در خصوصو روز جهانی علم و قرار گرفتن در خدمت توسعه، گفت: خداوند متعال برای بشر عقل آفریده که در مسیر رشد و تکامل حرکت کند و این رشد و پیشرفت نسبت به گذشته تحولات چشمگیر صورت گرفته است، در کنار توسعه علم باید اخلاق و ارزش های انسانی رشد کند در غیر اینصورت ترس و وحشت در اثر ساخت سلاح های پیشرفته برای نابودی و جنگ و کشتار توسط کشورهای مستکبر ساخته می شود.
,
 
,
وی افزود:شرایط فعلی شرایط خطرناک است تنها موضوع رعایت دستورات بهداشتی، پرهیز از عروسی ها پرجمعیت است آیا نمی توان مجلس کوچک با مراسمات شادی را دنبال کرد، آیا مراسمات تشییع جنازه با ازدحام جمعیت سبب انتشار ویروس نمی شود همه وظیفه داریم این پروتکل ها را رعایت کنیم.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه