اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

دوقطبی سیاه اصلاحات برای انتخابات آمریکا/ وقتی اصلاح‌طلبان برنامه‌ای برای حل مشکلات کشور ندارند

دوقطبی سیاه اصلاحات برای انتخابات آمریکا/ وقتی اصلاح‌طلبان برنامه‌ای برای حل مشکلات کشور ندارند
اصلاح طلبان که برنامه ای برای برون رفت مشکلات کشور ندارند با ایجاد دوقطبی سیاه دیگر سعی دارند کشور را وارد دور باطل دیگر مذاکرات با غرب کنند.
[

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جریان اصلاحات در چند سال گذشته با راهبرد مذاکره با «کدخدا» یا همان آمریکا تمامی منافع کشورمان را به غرب و خصوصا مذاکره با آمریکا گره زد. با آمدن «دونالد ترامپ» به کاخ سفید تمامی سیاست های این جناح سیاسی از هم پاشید و مشکلات اقتصادی کشور را به شدت فرا گرفت. این موضوع نشان از دو مسئله اساسی داشت. اول اینکه اصلاح طلبان همه چیز را به مذاکره با غرب گره زدند و همه تخم مرغ ها را در سبد سیاست خارجی چیدند و ثانیا برنامه دومی برای اجرا و برون رفت از مشکلات نداشتند و مشکلات به طور مضاعف در کشورمان موج زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

, ,
حالا با تحولاتی که در آمریکا رخ داده است و احتمال پیروزی «جو بایدن» نامزد دموکرات بیشتر شده است این جریان سیاسی با ذوق ذگی تمام سعی دارد همان سیاست شکست خورده ای که این چند ساله بر سر کشور آورده است را دوباره انجام دهد. بدون برنامه بودن این جریان سیاسی و تنها وابستگی به خارج کاملا در اجزا و عوامل سیاسی این جریان نمود دارد.
, حالا با تحولاتی که در آمریکا رخ داده است و احتمال پیروزی «جو بایدن» نامزد دموکرات بیشتر شده است این جریان سیاسی با ذوق ذگی تمام سعی دارد همان سیاست شکست خورده ای که این چند ساله بر سر کشور آورده است را دوباره انجام دهد. بدون برنامه بودن این جریان سیاسی و تنها وابستگی به خارج کاملا در اجزا و عوامل سیاسی این جریان نمود دارد., حالا با تحولاتی که در آمریکا رخ داده است و احتمال پیروزی «جو بایدن» نامزد دموکرات بیشتر شده است این جریان سیاسی با ذوق ذگی تمام سعی دارد همان سیاست شکست خورده ای که این چند ساله بر سر کشور آورده است را دوباره انجام دهد. بدون برنامه بودن این جریان سیاسی و تنها وابستگی به خارج کاملا در اجزا و عوامل سیاسی این جریان نمود دارد.,
 
,
, ,
 
,
همین سیاست باعث شد که مردم ایران دل نگران تحولات آمریکا باشند. دراین خصوص اقتصاد کشور برای چند هفته وارد رکود شدیدتری شد.
,
 
,
امروز هم تجار و تولید کنندگان فقط به دنبال این موضوع هستند که بالاخره تحولات و انتخابات آمریکا تمام شود. این موضوع هم به شدت به سبب سیاست اصلاح طلبان است که کشور را دچار مشکل جدی و اقتصاد ایران را شرطی کرده است.
, امروز هم تجار و تولید کنندگان فقط به دنبال این موضوع هستند که بالاخره تحولات و انتخابات آمریکا تمام شود. این موضوع هم به شدت به سبب سیاست اصلاح طلبان است که کشور را دچار مشکل جدی و اقتصاد ایران را شرطی کرده است., امروز هم تجار و تولید کنندگان فقط به دنبال این موضوع هستند که بالاخره تحولات و انتخابات آمریکا تمام شود. این موضوع هم به شدت به سبب سیاست اصلاح طلبان است که کشور را دچار مشکل جدی و اقتصاد ایران را شرطی کرده است.,
 
,
بسیاری از کارشناسان مطرح می کنند که دیگر کشور و اقتصاد صدمه دیده ایران با وجود مشکلاتی که هر روز بیشتر می شود توان ورود به یک سلسله مذاکرات دیگر ندارد و گرهی هم از کار کشور در این حوزه باز نمی شود اما اصلاح طلبان باتوجه به اینکه منفعت خود را در این خصوص می بینند بدون توجه به منافع ملی و مردمی مصمم هستند با راه انداختن دوقطبی سیاه دیگر کشور را وارد گرداب مذاکرات بی حاصل با آمریکا کنند.
,
 
,
, ,
اصلاح طلبان با ایجاد دوقطبی سعی دارند کشور را وارد دور باطل دیگر مذاکرات با غرب کنند
, اصلاح طلبان با ایجاد دوقطبی سعی دارند کشور را وارد دور باطل دیگر مذاکرات با غرب کنند,
 
,
کارشناسان همواره بر این اعتقادند که مذاکره با آمریکا گرهی از مشکلات کشورمان نه تنها باز نمی کند بلکه مانند مسائلی که در زمان ترامپ پیش آورد و همچنین مسائلی که با بی عملی خاص دوره اوباما همراه بود بیشتر کشورمان وارد فاز مشکلات جدی می شود.
, کارشناسان همواره بر این اعتقادند که مذاکره با آمریکا گرهی از مشکلات کشورمان نه تنها باز نمی کند بلکه مانند مسائلی که در زمان ترامپ پیش آورد و همچنین مسائلی که با بی عملی خاص دوره اوباما همراه بود بیشتر کشورمان وارد فاز مشکلات جدی می شود.,
 
,
این روزها اصلاح طلبان با ذوق زدگی تمام خود را طرفدار بایدن و اصولگرایان را طرفدار ترامپ معرفی می کنند و حتی در این حوزه اعلام می کنند که آنها پیروزشده اند اما آنچه مسلم است ملت ایران به شدت به دنبال راه حلی هستند که مشکلاتشان حل شود. اما اصلاح طلبان با این ذوق زدگی و آویزان شدن بر طناب پوسیده مذاکره با غرب به خوبی نشان داده اند که برنامه ای برای حل مشکلات کشور ندارند و بیشتر در پازل آمریکا برای فشار بر ایران اسلامی بازی می کنند. 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه