اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

انسجام نیروهای مسلح، الگویی برای کشور است/ سپاه و ارتش در کنار هم هستند

انسجام نیروهای مسلح، الگویی برای کشور است/ سپاه و ارتش در کنار هم هستند
سردار حسین معروفی در دیدار با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش کشور گفت: ما در کنار شما هستیم و ذره‌ای احساس جدایی نمی‌کنیم؛ ارتش، مقر و قرارگاه شما، خانه ماست و سپاه نیز خانه شماست؛ آبروی شما، آبروی ماست و ما مقتدر در مقابل دشمن می ایستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سردار حسین معروفی صبح امروز در دیدار با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش کشور گفت: خدا را شاکریم که نیروهای مسلح امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان نیروهای مکتبی، انقلابی و مردمی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: شاخصه بزرگ نیروهای مسلح این است که در کنار مکتبی، انقلابی و مردمی بودنشان، فرمانده واحدی دارند که مرجع جامع الشرایط، کارشناس دین و حجت خدا است و مأموریت های مشخص و به ویژه برای سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران به روز و دقیق در تمامی عرصه ها اعم از دفاعی، امنیتی، نظامی، فرهنگی، اجتماعی است به ویژه نیروهای مسلح در عرصه توانمندی، بزرگترین قدرت بازدارندگی ملت ایران است.

,

وی با اشاره به تولید فناوری های مختلف ارتش و سپاه در حوزه های گوناگون و بیان اینکه این اقدامات کارهای بزرگی هستند، عنوان کرد: در حوزه تحریم تنها جایی که لطمه ای نخورد نیروهای مسلح و به طور ویژه سپاه و ارتش بود که ایستادند و اقتدار را حفظ کردند.

,

این مقام مسئول افزود: نیروی دریایی ارتش، حوزه راهبردی نظام را دنبال می کند و نیروی دریایی سپاه، خلیج فارس را مدیریت می کند و حفاظت از مرزها بخشی به عهده سپاه، بخشی به عهده ارتش و بخشی دیگر به عهده نیروی انتظامی مرزبانی می شود که می توان گفت که ما در این حوزه دژ نفوذ ناپذیر هستیم.

,

سردار معروفی تأکید کرد: انسجام در بین نیروهای مسلح الگویی برای کشور است و متأسفانه سیستم اجرایی کشور این الگو را به عنوان سر منشأ خود قرار نمی دهد و چنانچه الگوی انسجام نیروهای مسلح که ما نگاهمان به مردم و نظام، نگاه سیاسی نیست ونگاه ما انقلابی به مردم و ولایت است، در کشور جاری و ساری باشد، در کشور مشکلی نخواهیم داشت.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خطاب به فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش کشور گفت: ما در کنار شما هستیم و ذره ای احساس جدایی نمی کنیم؛ ارتش، مقر و قرارگاه شما، خانه ماست و سپاه نیز خانه شماست؛ آبروی شما، آبروی ماست؛ ما مقتدر در مقابل دشمن می ایستیم؛ چرا که ما یک خانواده هستیم و آبروی هم را حفظ می کنیم.

,

وی ادامه داد: چنانچه شما احساس نیاز در هر عرصه ای داشته باشید؛ اولین مجموعه ای که به سمت شما خواهد آمد، سپاه است و زمانی که این اتفاق می افتد، مردم امیدوار و دشمن نا امید می شود؛ همان گونه که رزمایش های مشترک سپاه و ارتش در خلیج فارس پیام های بزرگی برای دشمنان و کشورهای خلیج فارس دارد.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه خدا را شاکریم که مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران نزد رهبری، مردم و نیروهای مسلح سربلند است، خاطر نشان کرد: مقبولیت سازمانی یک مسئله است و مقبولیت مردمی شکلی دیگر است؛ چرا که مهمترین مسئله و خط قرمز برای مردم امنیت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه