اخبار داغ

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم خبر داد:

مصرف بنزین در قم ۳۱ درصد کاهش یافته است

مصرف بنزین در قم ۳۱ درصد کاهش یافته است
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم گفت: در هفت ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، مصرف بنزین در این استان ۳۱ درصد کاهش یافته است که علت این کاهش را می‌توان در کاهش مسافرت‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا و همچنین افزایش نرخ بنزین دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا،سید محمود طاهری در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه استان قم دارای ۶۱ جایگاه توزیع فرآورده‌های مایع و ٤١ باب جایگاه سی ان جی ( ٢١ جایگاه دومنظوره و ٢٠ جایگاه تک منظوره)می‌باشد، اظهار داشت:در هفت ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، مصرف بنزین در این استان ۳۱ درصد کاهش یافته است.
وی اضافه کرد: علت این کاهش را می‌توان در کاهش مسافرت‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا و همچنین افزایش نرخ بنزین دانست.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم با اشاره به مصرف بنزین، عنوان داشت: مصرف بنزین در ماه‌های اسفند، فروردین و همچنین تا حدودی در اردیبهشت‌ماه که ماه‌های ابتدایی شیوع ویروس کرونا محسوب می‌شود، کاهش بیشتری داشته، ولی در ماه‌های اخیر مصرف بنزین به روال گذشته برگشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , قم فردا،, قم فردا, قم فردا, ،, سید محمود طاهری در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه استان قم دارای ۶۱ جایگاه توزیع فرآورده‌های مایع و ٤١ باب جایگاه سی ان جی ( ٢١ جایگاه دومنظوره و ٢٠ جایگاه تک منظوره)می‌باشد، اظهار داشت:در هفت ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، مصرف بنزین در این استان ۳۱ درصد کاهش یافته است.
وی اضافه کرد: علت این کاهش را می‌توان در کاهش مسافرت‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا و همچنین افزایش نرخ بنزین دانست.
,
,
, مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم با اشاره به مصرف بنزین، عنوان داشت: مصرف بنزین در ماه‌های اسفند، فروردین و همچنین تا حدودی در اردیبهشت‌ماه که ماه‌های ابتدایی شیوع ویروس کرونا محسوب می‌شود، کاهش بیشتری داشته، ولی در ماه‌های اخیر مصرف بنزین به روال گذشته برگشته است.,
وی با اشاره به افزایش ۱,۵۷ درصدی مصرف سی ان جی در هفت ماه امسال، گفت: افزایش مصرف این سوخت در ماه‌های فروردین و اردیبهشت به ترتیب ۴۲ و هشت درصد کاهش داشت که شیوع کرونا و کاهش مسافرت‌ها دلیل این کاهش بوده است.
, وی با اشاره به افزایش ۱,۵۷ درصدی مصرف سی ان جی در هفت ماه امسال، گفت: افزایش مصرف این سوخت در ماه‌های فروردین و اردیبهشت به ترتیب ۴۲ و هشت درصد کاهش داشت که شیوع کرونا و کاهش مسافرت‌ها دلیل این کاهش بوده است.,
طاهری با اشاره به اینکه مصرف سی ان جی از خردادماه با افزایش ۱۳,۶ سیر صعودی گرفت، به‌طوری‌که در چهار ماه گذشته ۱۲.۹ درصد افزایش نشان می‌دهد، گفت: مصرف این سوخت در ماه‌های تیر، مرداد، شهریور و مهر به ترتیب ۹,۳۸، ۱۰.۸، ۱۲.۲ و ۱۸.۷ درصد افزایش یافته است.
, طاهری با اشاره به اینکه مصرف سی ان جی از خردادماه با افزایش ۱۳,۶ سیر صعودی گرفت، به‌طوری‌که در چهار ماه گذشته ۱۲.۹ درصد افزایش نشان می‌دهد، گفت: مصرف این سوخت در ماه‌های تیر، مرداد، شهریور و مهر به ترتیب ۹,۳۸، ۱۰.۸، ۱۲.۲ و ۱۸.۷ درصد افزایش یافته است.,
وی با بیان این‌که در همین مدت مصرف نفت گاز با ۲ درصد کاهش مواجه بود، خاطرنشان کرد: خودروهای حمل‌ونقل عمومی مصرف‌کننده نفت گاز هستند که ناوگان اتوبوسرانی در داخل شهر و تریلی و بارکش در خارج شهر از این سوخت استفاده می‌کنند.
, وی با بیان این‌که در همین مدت مصرف نفت گاز با ۲ درصد کاهش مواجه بود، خاطرنشان کرد: خودروهای حمل‌ونقل عمومی مصرف‌کننده نفت گاز هستند که ناوگان اتوبوسرانی در داخل شهر و تریلی و بارکش در خارج شهر از این سوخت استفاده می‌کنند.,
مدیرمنطقه قم افزود: در هفت ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، مصرف گاز مایع ۴۷ درصد افزایش یافته که دلیل آن خودروهایی است که به‌صورت غیرقانونی اقدام به سوخت‌گیری گاز مایع می‌کنند.
, مدیرمنطقه قم افزود: در هفت ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، مصرف گاز مایع ۴۷ درصد افزایش یافته که دلیل آن خودروهایی است که به‌صورت غیرقانونی اقدام به سوخت‌گیری گاز مایع می‌کنند.,
وی گفت: منازل، صنوف و مشاغلی که به شبکه گازرسانی متصل نبوده و فاقد علمک گاز درب منازل و محل کارشان هستند، مجاز به استفاده از گاز مایع هستند.
, وی گفت: منازل، صنوف و مشاغلی که به شبکه گازرسانی متصل نبوده و فاقد علمک گاز درب منازل و محل کارشان هستند، مجاز به استفاده از گاز مایع هستند.,
 
,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه