اخبار داغ

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

احداث باغ موزه دفاع مقدس مشهد تا سال 1400 به پایان نمی رسد

احداث باغ موزه دفاع مقدس مشهد تا سال 1400 به پایان نمی رسد
سردار یوسفعلی‌زاده گفت: حتی در صورت تأمین بودجه احداث مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس مشهد تا سال 1400 به پایان نخواهد رسید و زمان بیشتری برای این پروژه لازم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: تأمین اعتبار بودجه مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس مشهد در حال پیگیری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: مخالفتی در استان خراسان رضوی نیست و فعلا روی راه های تأمین عملیاتی آن با شهرداری و شورای شهر مشهد در حال بررسی هستیم که مراحلی در این زمینه طی شده است.

,

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: ظرفیتی از طریق بند «و» به عنوان بودجه کل کشور پیش بینی شده و در راستای استفاده از این ظرفیت برای احداث باغ موزه دفاع مقدس در حال پیگیری هستیم تا روی بودجه استان فشاری وارد نشود بلکه با هماهنگی مجموعه استانی بتوانیم از فرصت بودجه سالانه استفاده کنیم.

,

وی افزود: بند «و» اگر محقق شود به عنوان منابع ملی و تبصره های بودجه کل کشور در سال محسوب می‌شود که امیدواریم با پیگیری های انجام شده دریافت شود.

,

سردار یوسفعلی‌زاده ضمن اشاره به پیگیری در چارچوب این بند برای تکمیل بنای موزه دفاع مقدس مشهد تصریح کرد: پیش بینی کردیم در صورت تأمین بودجه لازم ظرف دو سال آینده پروژه باغ موزه دفاع مقدس به سرانجام برسد.

,

وی افزود: البته بر اساس روند پیشرفت حتی در صورت تأمین بودجه احداث مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس مشهد تا سال 1400 به پایان نخواهد رسید و زمان بیشتری برای این پروژه لازم است.

,

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با اشاره به ساخت موزه دفاع مقدس در بیشتر استان‌های کشور، خاطرنشان کرد:  در حال حاضر در ۱۷ استان ساختمان فرهنگی و موزه دفاع‌مقدس ساخته شده، همچنین، این نوع از باغ موزه‌ها در بیش از ۱۴ استان فعال شده و مردم در حال بازدید از آنها هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه