اخبار داغ

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل خبر داد:

صدور موافقت اصولی گاوداری شیری شستا در مشگین شهر

صدور موافقت اصولی گاوداری شیری شستا در مشگین شهر
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل گفت: پس از صدور موافقت اصولی واحد گاوداری شیری ۳هزار راسی در شهرستان های نیر و گرمی، سومین موافقت اصولی مشابه امروز در شهرستان مشگین شهر صادر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرام محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: پس از صدور موافقت اصولی واحد گاوداری شیری ۳هزار راسی در شهرستان های نیر و گرمی، سومین موافقت اصولی مشابه امروز در  شهرستان مشگین شهر صادر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع سرمایه گذاری و مطالبه مردمی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و نظام دامپزشکی استان با بسیج کارشناسی در کمترین زمان ممکن موافقت اصولی این سرمایه گذاری بزرگ و مهم را صادر کرد.
,
 
,
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل با بیان اینکه مراحل صدور موافقت اصولی در شهرستانهای نمین و خلخال نیز در دست انجام است، گفت: شرکت کشت و دامداری فکا به نمایندگی از شستا ۵ واحد گاوداری شیری  ۳هزار راسی( ۶هزار راس کل گله)  را راه اندازی خواهد کرد و به زودی تیم کارشناسی و مدیریتی استان از واحدهای تولیدی این شرکت در پلدشت آذربایجانغربی و اصفهان بازدید خواهد کرد.
,
 
,
محمدی ابراز داشت: امیدواریم مراحل تامین و تخصیص آب این واحدهای تولیدی تسریع شود تا مراحل اجرایی ساخت و ساز آغاز گردد.
,
 
,
وی از پیگیری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران‌ منطقه برای اتمام مراحل اولیه این سرمایه گذاری بزرگ قدردانی کرد و افزود: نیازمند عزم‌جهادی برای بهره گیری از این فرصت بزرگ برای سرمایه گذاری هستیم و همه وظیفه داریم امورات مرتبط با سرمایه گذاری را تسریع کنیم.
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه