اخبار داغ

پیش بینی سیدحسن نصرالله در مورد قاتلان حاج قاسم

مدعی فشار حداکثری برای نابودی رفت، ایران همچنان پابرجاست

مدعی فشار حداکثری برای نابودی رفت، ایران همچنان پابرجاست
همان طور که پیش از این سید حسن نصرالله، پیش بینی کرده بود، ترامپ شکست سنگینی از رقیب 78 ساله انتخاباتی خود خورد. دبیر کل حزب الله لبنان در همین زمان دو پیش بینی دیگر در مورد قاتلان حاج قاسم نیز داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش صاحب نیوز؛ نتیجه انتخابات آمریکا بعد از به سخره گرفتن دموکراسی در برابر چشم هشت  میلیارد نفر جمعیت جهان به طور رسمی از رسانه‌های این کشور اعلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به گزارش,  , صاحب نیوز, ؛ نتیجه انتخابات آمریکا بعد از به سخره گرفتن دموکراسی در برابر چشم هشت  میلیارد نفر جمعیت جهان به طور رسمی از رسانه‌های این کشور اعلام شد.,

انتخاباتی که در آن دو نامزد انتخاباتی هر نوع تهمتی را به هم روا داشتند، فیلم‌های متعددی از تقلب در انتخابات منتشر شد، چند خبر رسمی از اشتباه در رأی گیری و شمارش آرای الکترونیکی منتشر شد و هنوز طرفداران و خود نامزد شکست خورده نتایج انتخابات را نپذیرفته و در کف خیابان به دنبال گرفتن حق خود هستند.

,

*پیش بینی شکست ترامپ توسط سید حسن نصرالله

, *پیش بینی شکست ترامپ توسط سید حسن نصرالله, *پیش بینی شکست ترامپ توسط سید حسن نصرالله,

انتخابات این چنینی در هر کشور دیگری انجام شده بود توسط امپراطوری رسانه‌ای آمریکا زیر سؤال رفته و آن کشور محکوم به انواع نقض حقوق بشر می‌شد.

,

اما دونالد ترامپ که حدود 11 ماه پیش با صدور دستور ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نگاهی به امروز و کسب آرای انتخاباتی داشت همان طور که پیش از این نیز سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان، آن را پیش بینی کرده بود، شکست سنگینی از رقیب 78 ساله انتخاباتی خود خورد.

,

دبیر کل حزب الله لبنان در همین زمان دو پیش بینی دیگر نیز داشت. وی در همان سخنرانی گفت: آمریکا به زودی منطقه را ترک خواهد کرد و قدس آزاد خواهد شد.

,

تجربه 42 ساله ملت ایران نشان می‌دهد چه رئیس جمهور آمریکا از حزب دموکرات باشد، چه از حزب جمهوری خواه هر دو با ملت ما دشمن هستند، چرا که ریشه هر دو حزب یکی است و تفاوتشان تنها در روش‌هایی است که به کار می‌برند.

,

*ظلم دموکرات‌ها به ایران مانند جمهوری خواهان

, *ظلم دموکرات‌ها به ایران مانند جمهوری خواهان, *ظلم دموکرات‌ها به ایران مانند جمهوری خواهان,

اعتقاد قلبی حزب اللهی‌ها این است که همان طور که امام راحل فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است و دوستی با آمریکا که ماهیت آن بر پایه استعمار و استثمار است هیچ گاه امکان پذیر نیست اما برخی در داخل کشور که هشت سال پرونده سیاه و شکست خورده‌شان در برابر چشم ملت است تلاش دارند ناکامی‌های خود را بر گردن حزب جمهوری خواه آمریکا بیاندازند که در این سال‌ها حکومت ایالات متحده را برعهده داشت و جالب‌تر آن که کلامی که از دهان دولتمردان و اصلاح طلبان کشور بیرون می‌آید که از دهان جو بایدن و سیاستمداران دیگر آمریکایی نیز شنیده می‌شود.

,

, , ,

محسن نصری، استاد دانشگاه اصفهان و کارشناس مسائل سیاسی، در این رابطه به خبرنگار صاحب نیوز گفت: ظلم، خیانت و دست درازی به منافع ملی مردم ایران توسط دموکرات‌ها در تاریخ کشور ما دست کمی از ظلم، خیانت و دست درازی جمهوری خواهان نداشته است.

,

وی اظهار کرد: اولین دخالت آمریکا در امور داخلی کشور توسط ترومن دموکرات با زمینه‌سازی کودتای 28 مرداد انجام شد، جنگ هشت ساله با عراق در دولت دموکرات کارتر در شهریور 1359 به ایران تحمیل شد، پایه گذار تحریم‌های سخت‌گیرانه کلینتون دموکرات بود و اولین ناقض برجام اوبامای دموکرات بود که اتفاقاً این تفاهم نامه در زمان خود او امضا و منعقد شده بود.

,

این خطیب انقلابی افزود: به عبارتی دیگر هرگاه دموکرات‌ها حکومت آمریکا را برعهده گرفتند مانند جمهوری خواهان کم نگذاشته و از تعدی در حق ملل مختلف از جمله ملت ایران کوتاهی نکرده‌اند اما برخی در داخل تلاش می‌کنند

,

*بایدن، مشت چدنی زیر دستکش مخملی/ گروکشی معیشت مردم به خاطر آمریکا!

, *بایدن، مشت چدنی زیر دستکش مخملی/ گروکشی معیشت مردم به خاطر آمریکا!, *بایدن، مشت چدنی زیر دستکش مخملی/ گروکشی معیشت مردم به خاطر آمریکا!,

نصری یادآور شد: «جو بایدن» رئیس جمهور 78 ساله منتخب آمریکا زمانی که معاون اوباما بود رسماً اعلام کرد در ایجاد و حمایت از داعش نقش داشته است و زمانی که سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسید در بیانیه‌ای نوشت «هیچ آمریکایی در مرگ قاسم سلیمانی عزادار نیست او مستحق مرگ بود».

,

, , ,

 

,

این استاد دانشگاه تصریح کرد: در 23 شهریور امسال بایدن در یادداشتی در خبرگزاری سی‌ان‌ان از لزوم فشار هوشمند به ایران سخن گفت و نوشت «راه هوشمندانه‌تری برای سخت‌گیری بر ایران وجود دارد ... ما به استفاده از تحریم‌های هدفمند علیه ایران ادامه خواهیم داد... ما به تلاش برای عقب راندن ایران از فعالیت‌های بی‌ثبات کننده که شرکای ما در منطقه را تهدید می‌کنند ادامه خواهیم داد»

,

وی با اشاره به این که برخی تلاش دارند به ملت آدرس غلط بدهند تا جایگاه از دست داده خود را دوباره به دست آورده و بتوانند دوباره انتخابات 1400 را از آن خود کنند، این سؤال را مطرح کرد که چگونه با مشخص شدن تقریبی انتخابات آمریکا، قبل از آن که به طور رسمی نتیجه بیان شود، به یکباره ارزش دلار در کشور سقوط کرد؟ چه دست‌هایی پشت پرده است.

,

این تحلیلگر مسائل سیاسی با انتقاد از سیاست‌های دولت، آزاد کردن کالاهای اساسی دپو شده در گمرک همزمان با اعلام تقریبی نتیجه انتخابات آمریکا را گروکشی معیشت مردم و اقتصاد کشور توسط دولت برای آمریکا خواند.

,

نصری در رابطه با اظهار نظر مسئول دفتر رئیس جمهور مبنی بر برداشته شدن تحریم نفتی ایران توسط آمریکا با آمدن بایدن، از نقشه دشمن برای کشور در این رابطه سخن گفت.

,

استاد دانشگاه اصفهان خاطرنشان کرد: سال گذشته فرمانده کل سپاه در روز تشییع حاج قاسم سلیمانی در کرمان افشا کرد اطلاعات موثقی به دست آمده که جمعی از سفرای کشورهای خارجی در تهران گرد هم آمده‌اند و گفته‌اند باید از آمریکا بخواهیم تحریم نفت ایران را بردارد چرا که با تحریم نفتی، ایران درصدد اصلاح اقتصاد خود و رفع اتکا از نفت برآمده است و این مسأله موجب رشد اقتصادی این کشور خواهد شد.

,

امام خمینی -رحمة الله علیه- یکی از شاخص‌های قدم برداشتن در مسیر صحیح توسط مسئولان را در این می‌دیدند که موجب ناراحتی و عصبانیت دشمن شود، حال وقتی مشاهده می‌شود صحبت‌های برخی مسئولان کشور با صحبت‌ها و نقشه‌هایی که دشمن برای کشور ما کشیده است یکی است، مسأله بسیار تأمل برانگیز می‌شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه