اخبار داغ

رئیس شورای شهر بهار خبر داد؛

اختصاص اعتبار ویژه ۱۰ میلیارد ریالی به شهرداری بهار

اختصاص اعتبار ویژه ۱۰ میلیارد ریالی به شهرداری بهار
حسین فیض الهی از اختصاص یک میلیارد تومان کمک هزینه استانداری همدان به شهرداری بهار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین فیض الهی، رئیس شورای شهر بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، از نشست شهردار، فرماندار و اعضای شورای شهر بهار با استاندار همدان در استانداری خبر داد و گفت: به تقاضای شورای شهر بهار دیدار اعضای شورای شهر، شهردار و فرماندار بهار و استاندار صبح روز گذشته در محل استانداری برگزار شد و مسائل و مشکلات مربوط به شهر بهار به سمع استاندارد محترم رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

فیض الهی با اشاره به سخنان سید سعید شاهرخی، استاندار همدان در این جلسه گفت: استاندار در این جلسه با تاکید بر مدیریت شهری همیاری اعضای شورا و شهردار با مردم و مسئولین را از مهمترین اصول و فنون مدیریت شهری دانست.

,

وی همچنین به سخنان استاندار در مورد شهر بهار اشاره کرد و گفت: تسریع در طرح محور گردشگری بهار لالجین و چهار بانده کردن مسیر بهار گل تپه موارد مهمی بود که استاندار به آن تاکید کرد، همچنین اختصاص ۱۰ میلیارد ریال کمک هزینه جهت امور مهم شهری به شهرداری بهار از سوی استاندار دستاورد مهم ما در این نشست بود.

,

فیض الهی همچنین به سخنان فرماندار در این جلسه اشاره کرد و گفت: رفع مشکل حریم سیاسی شهر بهار و آمادگی شهرستان برای همکاری با سرمایه‌گذاران از جمله موارد مورد تاکید فرماندار در این نشست بود.

,

رئیس شورای شهر بهار به سایر موارد مطرح شده از سوی اعضای شورا و شهردار بهار اشاره کرد و اذعان داشت: اعضای شورا نیز در این نشست به بیان گزارشی از عملکرد خود در چند سال گذشته پرداختند که از آن جمله می توان به پروژه جمع آوری آبهای سطحی، تعیین تکلیف جزیره شادی، تکمیل و انجام پروژه ۱۴۰ واحدی مسکن مهر ولایت، اجرای طرح بازآفرینی شهری در راستای توانمندسازی مناطق فرسوده شهری اشاره کرد.

,

فیض الهی به لزوم ایجاد کمربند غربی در شهر اشاره کرد و افزود: ایجاد کمربند غربی در شهر بهار، آسفالت خیابان ها نهالستان به سمت شهرک صنایع غذایی، آمادگی شهرداری بهار برای ساماندهی کارگاه‌های ناحیه صنعتی چشمه قصابان، تداخل خط سیاسی بهار با طرح جامع شهری که چند سال پیش مصوب شده و هنوز ابلاغ نشده از جمله مواردی بود که از سوی شورای شهر مطرح شد و خواستار مرتفع شدن این مشکلات در اسرع وقت از سوی استانداری شدیم.

,

وی همچنین به موقعیت شهر بهار در مسیر دیگر استانها و امکان جذب گردشگر اشاره کرد و اظهار داشت: با تصویب و اجرای طرح های گردشگری در ورودی های شهر بهار امکان جذب گردشگر در این شهر وجود دارد، که این موضوع نیز به سمع استاندار رسید و ایشان نیز قول مساعد جهت تصویب طرح ها و رسیدگی به مشکلات شهر بهار  را دادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه