اخبار داغ

گوشه‌ای از قربانیان افسانه هولوکاست

گوشه‌ای از قربانیان افسانه هولوکاست
هولوکاست یک افسانه دروغینی است که میلیون‌ها نفر را آواره ساخته، ده‌ها هزار نفر را به خاک و خون کشانده و روشنفکرانی را نیز قربانی ساخته و از حقوق انسانی محروم کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد از حماقت مقامات فرانسوی در حمایت از توهین‌ها و اهانت‌ها به پیامبر مکرم اسلام، به جوانان فرانسوی موضوع هولوکاست را مطرح کردند و این تناقض را بار دیگر آشکار ساختند که چرا تردید درباره هولوکاست در غرب جرم شناخته می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

با کمال تاسف باید گفت که غرب بسیاری را در جهان به خاطر افسانه هولوکاست قربانی کرده و از حقوق اولیه بشری محروم ساخته است و در کنار آن در ایران نیز کسانی پیدا می‌شوند که به بزرگنمایی از هولوکاست می‌پردازند. از سوی دیگر برخی نیز اسم بردن از هولوکاست در مجامع رسمی کشور را برای منافع ملی هزینه زا می‌دانند و موانعی را برای جلوگیری از برگزاری همایش‌ها و نشست‌هایی با این موضوع به‌صورت رسمی ایجاد می‌کنند.

,

در دولت نهم شاهد اقدامات بسیار خوبی برای بررسی واقعیت هولوکاست شاهد بودیم. در طی آن دوران کنفرانس‌های بین‌المللی بزرگی با حضور اندیشه‌ورزان بین‌المللی برگزار شد. صهیونیسم بین‌الملل تمام تلاش خود را برای محدودیت برگزاری چنین نشست‌های روشنگرانه‌ای به کار برد و همچنین محمود احمدی‌نژاد در سفرهای خارجی‌اش مورد هجمه رسانه‌ها و فعالان سیاسی و رسانه‌ای حامی صهیونیست‌ها قرار می‌گرفت.

,

ولی این روند در دولت بعدی به فراموشی سپرده شد و به بهانه تعامل با دنیا، هولوکاست از سوی مقامات سیاست خارجی به کناری نهاده شد و حتی وزیر خارجه ایران در یکی از گفتگوهای خود، از آن به نیکی یاد کرد و عنوان داشت کسی که هولوکاست را انکار می‌کرد؛ رفته است! منظور وی احمدی‌نژاد بود.  ظریف در توییتر به استقبال سال نو یهودیان رفته و نوشته بود «روش هشانا، سال نو یهودیان مبارک‌باد» و کریستی پلوسی با تشکر از ایشان خطاب به وی نوشته بود «ممنون! سال نو با پایان دادن به انکار هولوکاست از سوی ایران شیرین‌تر می‌شود» و آقای ظریف در پاسخ به او می‌نویسد «ایران هرگز هولوکاست را انکار نکرده است. مردی که هولوکاست را انکار می‌کرد، رفته است. سال نو مبارک»! و پلوسی پاسخ داده بود؛ «خوشحالم که می‌شنوم، ممنون از پاسختان»

,

این موضوع به شهریور سال ۹۲ و در ماه‌های نخست ورود ظریف به‌عنوان وزیر خارجه به وزارتخانه باز می‌گردد. با این حال جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان اصلی‌ترین حامی حقوق ملت فلسطین در جهان شناخته می‌شود و معتقد است که قدرت‌های جهان حق نداشتند به بهانه هولوکاست، ملتی را آواره کنند و سرزمین فلسطین را به صهیونیست‌ها واگذار کنند. در اوایل دهه ۸۰ قرن نوزدهم میلادی، تعدادی از اعضای آژانس بین‌المللی یهود، از جمله، «پی‌یر ویدال ناکه»، «سرژ ولز»، «فرانسوا براریدا» تحت سرپرستی «رنه ساموئل سپرات» خاخام معروف فرانسه، با استناد به داستان ساختگی کشتار ۶ میلیون یهودی در جنگ جهانی دوم و به‌عنوان پیشگیری از فراموش شدن مظلومیت این قوم! پیش‌نویس قانونی را تهیه کرده و در ژوئیه سال ۱۹۹۰ میلادی در فرانسه به تصویب رساندند که بر اساس آن «هرگونه تردید درباره «هولوکاست»، اعم از تردید درباره کشتار – مورد ادعای – یهودیان در جنگ جهانی دوم، وجود اتاق‌های گاز و حتی کمترین تردید در رقم ۶ میلیونی یهودیان کشته شده، جرم تلقی می‌شود! و هرکس در فرانسه از این قانون تخلف کرده و در سه موضوع یاد شده تردید کند به یک ماه تا یک سال زندان و پرداخت ۲ هزار تا ۳۰۰ هزار فرانک جریمه محکوم می‌شود.» و بعدها با فشار آمریکا، انگلیس، فرانسه و آژانس بین‌المللی یهود، این قانون در سایر کشورهای اروپایی نیز به تصویب رسید به‌طوری که امروزه هرگونه تردید درباره هولوکاست مورد ادعا و ابعاد و اجزاء آن در اروپا جرم تلقی می‌شود!

,

با وجود آن‌که ده‌ها مورخ برجسته اروپایی و صدها استاد دانشگاهی و متخصص در بررسی اسناد تاریخی، با ارائه به روشی کاملاً علمی اثبات کرده‌اند ماجرای قتل عام ۶ میلیون یهودی، کوره‌های آدم‌سوزی، اتاق‌های گاز و همه آنچه صهیونیست‌ها در این باره ادعا می‌کنند، دروغ محض و یک داستان ساختگی با اهداف نه فقط سیاسی، بلکه جنایتکارانه است و شاید تعجب کنید – البته از دموکراسی با قرائت غربی تعجبی ندارد – که از این دانشمندان و محققان تمام آن‌هایی که اروپایی بوده‌اند، بدون استثناء – تاکید می‌شود، بدون استثناء – به دادگاه جلب شده و تنها به‌دلیل آن‌که تحقیقات علمی آنان با آنچه دولت‌های اروپایی درباره هولوکاست پذیرفته و تصویب کرده‌اند، تفاوت داشته، محاکمه و به زندان و جرایم نقدی محکوم شده‌اند.

,

یکی از دانشمندانی که ثابت کرد اتاق‌های گاز برای کشتار یهودیان دروغ ساخته و پرداخته صهیونیسم است؛ دیوید اورینگ بود؛ کسی که به خاطر تحقیقات علمی‌اش هزینه‌های بسیاری پرداخت کرد و سال‌ها در زندان به سر برد. این محقق انگلیسی در اولین واکنش و به درخواست شورای جهانی یهودیان به این بهانه که صحبت‌هایش بر احساسات ضد‌یهود دامن می‌زند، از ورود به کشورهای کانادا، استرالیا، آلمان، ایتالیا، جمهوری فدرال آفریقای جنوبی و نیوزلند منع شد. این تاریخ‌نویس انگلیسی که به خاطر انکار اتاق‌های گاز هولوکاست و آمار و ارقام کشتار یهودیان، در سال ۲۰۰۵ از سوی دادگاهی در وین به سه سال زندان محکوم شد، اتریش را دولتی نازیست خواند و قوانین سخت این کشور علیه کسانی که هولوکاست را انکار می‌کنند بسیار احمقانه عنوان کرد. مورخ انگلیسی راست‌گرا که یک ماه پیش از برگزاری دادگاهش در اتریش زندانی شده بود، هر هفته ۲۰۰ تا ۳۰۰ نامه از سوی طرفدارانش دریافت می‌کرد.

,

در طی سال‌های گذشته بسیاری قربانی افسانه هولکاست شده و از حقوق اولیه بشری خود محروم شده‌اند. دادگاهی در پاریس، به دستور ژاک شیراک رئیس‌جمهور وقت فرانسه و فیلیپ دوست بلازی وزیر امور خارجه وقت این کشور، «رابرت فوریسون»، استاد سابق ادبیات در دانشگاه لیون فرانسه، را به جرم نفی هولوکاست در جریان مصاحبه با یک شبکه ماهواره‌ای ایرانی، به سه ماه زندان و اخراج از دانشگاه محکوم کرد. «جورج تایل» دیگر محقق فرانسوی است که پس از اعلام نتیجه تحقیقش در مورد کذب بودن هولوکاست به ۱۰ هزار دلار هم جریمه شده است. تایل در جریان تحقیقی که از سوی دولت فرانسه به وی تکلیف شده بود به این نتیجه رسید. از دیگر فرانسوی‌های که به خاطر هولوکاست به زندان محکوم شد؛ دانشمند معروف جهانی، روژه گاردی است. وی فیلسوف و تازه‌مسلمان فرانسوی بود که به‌خاطر نوشته‌هایش و موضع‌گیری‌های سیاسی‌اش به‌عنوان یک منکر هولوکاست به زندان محکوم شد.

,

«جان گوندنوس»، یکی از اعضای راست‌گرای سابق پارلمان اتریش نیز به‌دلیل نفی هولوکاست به یک سال حبس تعلیقی محکوم شده است. وی در سال ۲۰۰۵ و بعد از پایان دوره حضور در پارلمان این کشور، موضوع هولوکاست، به آن صورت که از سوی صهیونیست‌ها مطرح می‌شود را کذب دانست. یک استاد ضدصهیونیستی که در کتابی هولوکاست را بهانه‌ای برای اخاذی از جهان توسط رژیم صهیونیستی دانسته بود، از تدریس در یک دانشگاه بزرگ آمریکا محروم شد.

,

پروفسور«ارنست زاندل»، محقق آمریکایی – آلمانی، دیگر فردی بود که به‌علت مردود دانستن افسانه هولوکاست و با تلاش لابی یهودی در زندان تحت فشارهای روحی و روانی قرار گرفت. وی در آخرین نامه‌اش به دوستان خود از سختگیری‌های شدیدتر عوامل زندان علیه خود خبر داد. ارنست زاندل، منکر آلمانی هولوکاست از سوی یک دادگاه در این کشور به پنج سال زندان محکوم شد. «زیگفرد وربک»، رئیس مرکز تحقیقات آزاد تاریخی بلژیک نیز با دلایلی مشابه از سوی پلیس بروکسل دستگیر و دادگاه حکم زندانش را صادر کرد. «وربک» ۶۳ ساله که از سال ۱۹۸۳ میلادی ریاست مرکز تحقیقات آزاد تاریخی بلژیک را در دست داشت، به اتهام رد پدیده یهودی‌سوزی محکوم شد.

,

این لیست بسیار بلند و بالا است. بسیاری از این اندیشمندان از مناصب خود در دانشگاه محروم و پست‌های مهمی را که در اندیشکده‌ها و موسسات تحقیقی داشتند، از دست دادند ولی هرگز از گفتن حقیقت افسانه هولکاست پشیمان نشدند. با وجود تمام تحقیقات و اسناد موجود، سازمان‌های بین‌المللی از جمله سازمان ملل هرگز تن به این واقعیت نداد و برخلاف حقیقت آشکار، با نفوذ رژیم صهیونیستی و لابی حامیان قدرتمند این رژیم در غرب، ۲۷ ژانویه به‌عنوان روز هولوکاست نامگذاری شد.

,

با این حال هولوکاست یک افسانه دروغینی است که میلیون‌ها نفر را آواره ساخته، ده‌ها هزار نفر را به خاک و خون کشانده و روشنفکرانی را نیز قربانی ساخته و از حقوق انسانی محروم کرده است. از این‌رو باید همواره برای روشن ماندن چراغ حقیقت به‌ویژه در ایران، کنفرانس‌های تحقیقی با حضور دانشمندان و اساتید دانشگاه برگزار شود. کتب مرتبط با این موضوع تالیف و یا تجدید چاپ شود و از همه مهم‌تر صدا و سیما با مستندسازی و ساخت برنامه‌های روتین، مانع از آن شود تا افسانه هولوکاست به فراموشی سپرده شود و یا با انحراف به‌عنوان واقعیت در افکار عمومی القاء شود.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه