اخبار داغ

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی:

کالاهای کشور فرانسه باید تحریم شود

کالاهای کشور فرانسه باید تحریم شود
امام جمعه نسیم شهر گفت: در پی حمایت رییس جمهور فرانسه از اهانت به پیامبر اکرم (ص) ما خواستاریم که کالاهای شرکت های فرانسوی تحریم شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه نسیم شهر اظهار داشت: قرآن کریم یک الگوی نظری و پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله وسلم یک الگوی عملی برای تمام مردم جهان جهت فراگیری اسلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی گفت: ما در دین اسلام تمام پیامبران را معصوم می‌دانیم و هیچ هتک حرمتی به پیامبران دیگر، پیروانشان و ادیانشان نخواهیم کرد زیرا دین اسلام به ما این اجازه را نمی‌دهد که بخواهیم هتک حرمت کنیم‌.

,

امام جمعه نسیم‌شهر عنوان کرد: افرادی که به پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله وسلم توهین می‌کنند علاوه بر این‌که به هیچ وجه متدین نیستند بلکه از آئین انسانیت که خداوند در فطرت انسان‌ها قرار داده نیز پیروی نمی‌کنند.

,

وی افزود: کرامت و شرافت انسانی اجازه توهین به انسان‌ها و ادیان مختلف را نمی‌دهد و این نشانه دارد از ذات کثیف افرادی که فطرت آن‌ها با گناه شکل گرفته است.

,

حجت‌الاسلام حسینی خاظرنشان کرد: گروه‌های افراطی دیگری نیز هستند که خود را مسلمان می‌دانند و اقدام به تجاوز و غارت می‌کنند این گروه‌ها مردم‌های بی‌گناه را می‌کشند و مساجد را تخریب می‌کنند و به‌گونه‌ای هتک حرمت را به روش دیگری انجام می‌دهند.

,

وی گفت: آن‌هایی که دم از آزادی بیان می‌زنند وقتی دختری در کشورهای غربی حجاب را رعایت می‌کند روسری از سرش برمی‌دارند و اجازه ورود به دانشگاه، محل کار و اجتماع را به او نمی‌دهند.

,

امام جمعه نسیم‌شهر بیان داشت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اعتراضات مسلمانان جهان به این اتفاق نشان داد که اسلام زنده است و در قلوب مردم نفوذ داشته است.

,

وی تصریح کرد: همه انسان‌های در سرتاسر جهان وظیفه دارند انزجار خود را بیان کنند زیرا پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله وسلم مختص مسلمانان نیست بلکه برای تمام آحاد بشر است و وظیفه دولت‌های اسلامی این است که کالاهای کشور فرانسه را تحریم کنند و اقدام به اخراج سفیر فرانسه از کشورهای خود بکنند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه