اخبار داغ

استیلی:

مسلمانان جهان نسبت به گستاخی دولت فرانسه ساکت نمی‌نشینند

مسلمانان جهان نسبت به گستاخی دولت فرانسه ساکت نمی‌نشینند
پیشکسوت تیم ملی فوتبال گفت: حمایت ماکرون نخست وزیر منحوس فرانسه از این اقدام نشریه شارلی ابدو، بار دیگر نشان داد که سیاست‌های دولت فرانسه در جهت تقابل با دین مقدس اسلام است و هرگز مسلمانان جهان نسبت به این گستاخی ساکت نخواهند نشست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، حمید استیلی، سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران با اشاره به توهین نشریات فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم صلی‌الله علیه و آله وسلم اظهار کرد: این اقدام ناپسند فرانسوی‌ها بار دیگر نشان داد که غرب در مقابل اسلام به عجر و ناتوانی رسیده است و راهی برای مقابله با دین مقدس اسلام ندارد، چراکه شاهد افزایش گرایشان مردم اروپا به اسلام هستیم و به همین منظور، به بهانه آزادی بیان دست به انتشار کاریکاتور مقدسات اسلام می‌کند، در حالی که این آزادی بیان نیست بلکه توهین به بیش از ۲ میلیارد مسلمان در کره زمین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی گفت: حمایت ماکرون نخست وزیر منحوس فرانسه از این اقدام نشریه شارلی ابدو، بار دیگر نشان داد که سیاست‌های دولت فرانسه در جهت تقابل با دین مقدس اسلام است و هرگز مسلمانان جهان نسبت به این گستاخی ساکت نخواهند نشست و آن را محکوم کرده‌اند و همچنان شاهد تظاهراتی در کشورهای مختلف توسط مسلمانان در محکومیت این اقدام فرانسه هستیم.

,

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران عنوان کرد: اسلام دین مهربانی و گذشت است و غربی‌ها، در تلاش هستند که چهره خشن و ضدانسانی از دین اسلام به نمایش بگذارند تا مانع از گرایشان افراد مختلف به دین مقدس اسلام شوند اما باید بدانند که دین اسلام، دینی رئوف و ماندگار است و از دل‌ها و قلب‌ها بر انسان اثرمی‌گذارد و هر آنچه که در انسان نهادینه شد، نمی‌توان آن را مخدوش کرد و تغییر داد.

,

وی با بیان این‌که ترویج اسلام ناب محمدی یکی از اهداف انقلاب اسلامی بوده است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی سال‌هاست که به‌دلیل هراس از اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی، اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی را در اولویت سیاست‌های خود قرار داده‌اند تا افکار عمومی مردم خود را نسبت به اسلام و انقلاب اسلامی مخدوش کنند اما باید بدانند که چنین سیاست‌هایی دیگر جوابگو نیست.

,

بازیکن سابق تیم ملی کشورمان خاطرنشان کرد: خباثت و دشمنی استکبار جهانی با دین اسلام چیز تازه‌ای نیست اما همیشه در برابر اسلام شکست خورده‌اند و امت بیدار جهان اسلام هرگز نسبت به توهین‌هایی که از سوی غرب به مقدسات اسلام می‌شود، کوتاه نخواهند آمد و چنین حرکاتی را محکوم می‌کنند.

,

وی با بیان این‌که اسلام، نوری است که هرگز خاموش نمی‌شود، بیان داشت: خداوند اراده کرده که نور خود را به واسطه اسلام به مردم بتاباند و هیچ فردی نمی‌تواند مانع از روشنایی اسلام شود و اگر دولت فرانسه ادعای آزادی بیان می‌کند، احترام به سایر ادیان یک نمونه بارز آزادی بیان است و اگر توهینی در این مسیر صورت بگیرد، یعنی نقض آزادی بیان و توهین به ادیان مسلمان کره زمین و چنین سیاست‌هایی که ضدانسانی و دینی است، به مرور اثر خود را از دست می‌دهد.

,

استیلی تصریح کرد: اگر نشریه‌ای به خود اجازه می‌دهد به ساحت پیامبر اعظم صلی‌الله علیه و آله وسلم توهین کند، برای این است که آن‌ها ۱۴۰۰ سال است تلاش می‌کنند جهل را بر عالم حاکم کنند تا نگرش مردم را نسبت به اسلام تغییر دهند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه