اخبار داغ

حجت الاسلام علی محمد گلوردی:

سفیر فرانسه باید اخراج شود/ در فضای مجازی باید پاسخ اهانت را بدهیم

سفیر فرانسه باید اخراج شود/ در فضای مجازی باید پاسخ اهانت را بدهیم
امام جمعه چهاردانگه گفت:در فضای مجازی باید اقداماتی صورت بگیرید که مردم جهان نسبت به این هتک حرمت اعلام انزجار کنند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، حجت الاسلام والمسلمین علی محمد گلوردی امام جمعه چهاردانگه اظهار داشت: پیامبر اسلام آنچنان با عظمت و اقتدار هستند مانند یک اقیانوس پهناوری است که اگر حیوان نجسی دهان خود را به این اقیانوس پهناور بزند نمی تواند آن را تحت تاثیر قرار دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

امام جمعه چهاردانگه گفت:در آیات قران خدواند بر نعمت هایی که برای مسلمانان عطا نموده منتی نگذاشته است اما از اینکه در میان مسلمانان و آحاد مردم شخصیتی را از خودشان به پیامبری منصوب نموده است منت می گذارد.

,

وی تصریح کرد:این منت دارای بار منفی نیست بلکه به معنای نعمتی است که خداوند در میان بشریت فرستاده است.

,

حجت الاسلام والمسلمین علی محمد گلوردی با اشاره به اهانت نشریه شارلی ابدو فرانسه گفت: در حال حاضر برنامه ای که دشمنان دارند انجام میدهند تازگی ندارد و از صدر اسلام تا کنون این دشمنی ها با اسلام، قرآن و پیامبر وجود داشته و این توطئه ها بخاطر این است که از نفوذ اسلام در قلوب مردم جهان جلوگیری کنند.

,

وی با اشاره به اینکه دو گروه هستند که بر ضد اسلام فعالیت می کنند، گفت: دو گروه هستند که بر علیه اسلام فعالیت میکنند که مبدا آنها استکبار جهان یا همان اسرائیل و آمریکا و دست نشانده های آنان در منطقه که همان گروه های افراطی هستند که بنام دین اسلام دست به تجاوز و غارتگری می زنند.

,

وی با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان فرانسه گفت:دلیل این نامه به جوانان این بود که آنها از قشر جوان هستند و روح لطیفی دارند و اسلام به قلب آنها نفوذ خواهد کرد و در نامه اشاره شده است که از جوانان از رییس جمهور خود بپرسند که تعدادی زیادی از مردم که به شما رای دادند و همان مردم به مقدس ترین شخصیت عالم اعتقاد دارند و شما میایید از این اهانت به پیامبر اسلام حمایت می کنید.

,

امام جمعه چهاردانگه گفت: در فضای مجازی باید اقداماتی صورت بگیرید که مردم جهان نسبت به این هتک حرمت اعلام انزجار کنند.

,

حجت الاسلام والمسلمین علی محمد گلوردی تصریح کرد:همانطور که ما کالاهای اسرائیلی را تحریم کردیم باید یک اتحادی در میان دولت های اسلامی شکل بگیرید و کالاهای فرانسوی را نیز تحریم کنیم.

,

وی در پایان گفت: ما از دولت مردان ایران خواستاریم که سفیر کشور فرانسه را بعنوان یک عنصر نامطلوب از کشور اخراج کنند و سفیر خود را در فرانسه به کشور بازگردانند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه