اخبار داغ

آیت الله فلاحتی در دیدار مدیرکل و معاونان بیمه سلامت گیلان:

توجه به تغذیه مردم تبدیل به فرهنگ عمومی شود/ تشکیل اتاق اندیشه ورز برای بهبود سلامت جامعه

توجه به تغذیه مردم تبدیل به فرهنگ عمومی شود/ تشکیل اتاق اندیشه ورز برای بهبود سلامت جامعه
نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار بهبود تغذیه مردم در راستای ارتقای سلامت جامعه شد و گفت: توجه به سلامت به ویژه نوع تغذیه مردم باید تبدیل به فرهنگ عمومی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، آیت الله رسول فلاحتی صبح امروز در دیدار مدیرکل، معاونان، مدیران ستادی و روسای اداره های شهرستانی بیمه سلامت استان با تبریک ایام هفته بیمه سلامت اظهار کرد: تلاش بیمه سلامت برای حفظ سلامت مردم ارزشمند است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی,

آیت الله فلاحتی پیشگیری در عرصه سلامت را مقدم بر مبارزه عنوان کرد و افزود: فعالیت بیمه سلامت در راستای ایجاد سلامت در مردم است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری سلامت ارجح بر امنیت است بنابراین بخش سلامت را باید جدی بگیریم.

,

امام جمعه رشت با تاکید بر توجه به نوع تغذیه مردم، بیان کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) و اهل بیت(ع) مسائل تغذیه ای را رعایت می کردند.

,

آیت الله فلاحتی، خواستار بهبود تغذیه مردم در راستای ارتقای سلامت جامعه شد و تصریح کرد: توجه به سلامت به ویژه نوع تغذیه مردم باید تبدیل به فرهنگ عمومی شود.

,

وی با اشاره به اینکه راهکارهای بهبود و بهینه سازی سلامت جامعه وجود اتاق اندیشه ورز را می طلبد، خاطرنشان کرد: بیمه سلامت آنچه مربوط به سلامت جسم مردم است، را به عهده دارند.

,

نماینده ولی فقیه در گیلان یادآور شد: سلامت، اقتدار می آورد و کسی که قوت در سلامت ندارد نمی تواند به امور اجتماعی بپردازد.

,

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه متولیان سلامت باید امانتدار خوبی برای آیندگان باشند، اظهار کرد: امانتداری و امین بودن بهترین گزینه برای تصدی مسئولیت ها محسوب می شود ضمن اینکه امین بودن برای همه ملت ها مهم است.

,

وی به شیوع بیماری کرونا در جامعه اشاره کرد و گفت: اکنون استفاده از ماسک در جامعه همگانی شده و کسانی که از ماسک استفاده نمی کنند هنوز به این باور نرسیدند خطر بیماری کرونا جدی است.

,

امام جمعه رشت، توجه به امر سلامت را بسیار مهم خواند و بیان کرد: اگر مردم مسائل بهداشتی را بیآموزند جامعه به جایگاه بالاتری می رسد.

,

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه امیدوارم خدای متعال متولیان امر سلامت را در رسیدن به هدف سلامت مردم موفق بدارد، تصریح کرد: امیدوارم امانتدار خوبی برای نظام، مسئولان و مردم باشید.

,

نیمی از جمعیت گیلان زیر پوشش بیمه سلامت هستند

, نیمی از جمعیت گیلان زیر پوشش بیمه سلامت هستند,

مدیرکل بیمه سلامت گیلان نیز در دیدار مذکور گفت: بیمه سلامت یکی از حوزه هایی محسوب می شود که در ایام کرونا و در راستای خدمت به مردم نقش بسیار موثری داشته است.

,

جمشید محمدی، نیمی از جمعیت گیلان را زیر پوشش بیمه سلامت عنوان کرد و افزود: بیمه سلامت با یک هزار و ۶۴۳ موسسه استان طرف قرارداد است و نسبت به تشخیص درمانی و بستری در بخش خصوصی و دولتی به بیمه شدگان خدمت ارائه می کند.

,

وی با بیان اینکه گیلان تعداد ۲ هزار و ۷۸۶ بیمار خاص دارد که هزینه درمانی آنها به صورت رایگان توسط بیمه سلامت پرداخت می شود، تصریح کرد: در ۶ ماه نخست سال جاری بیش از ۲۲ میلیارد تومان بابت هزینه های بیماران خاص که زیر پوشش بیمه سلامت هستند، پرداخت شده است.

,

مدیرکل بیمه سلامت گیلان، یکی از دغدغه های بخش خصوصی، داروخانه ها و مراکز درمانی را پرداخت نشدن به موقع مطالبات آنها از طرف سازمان های بیمه گر در گذشته خواند و بیان کرد: در راستای تعامل بیشتر با موسسه ها و شرکای کاری بیمه سلامت و همچنین با پیگیری ها و همکاری خوبی که سازمان بیمه سلامت کشور داشته، بیش از ۲۲۲ میلیارد تومان از مطالبات شرکای کاری خود در بخش های خصوصی و دولتی توانستیم را پرداخت کنیم و امروز در پرداخت مطالبات طرف های قرارداد به روز هستیم.

,

محمدی به اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی در گیلان اشاره کرد و گفت: هدف از اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی حذف دفترچه های کاغذی است و جزو ۵ استان نخست در اجرای این طرح در کشور هستیم.

,

وی با اشاره به اینکه هر بیمار کرونایی حدود پنج میلیون تومان هزینه دارد، خاطرنشان کرد: چهار میلیون تومان از هزینه ها را بیمه ها پرداخت می کنند.

,

مدیرکل بیمه سلامت گیلان به رتبه خیلی خوب این سازمان در اقامه نماز استان اشاره کرد و یادآور شد: خدمت و احترام به مردم را سرلوحه کار خود قرار دادیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه