اخبار داغ

پاسخ روابط عمومی راهداری استان همدان به یک خبر؛

منعی برای پاسخگویی به خبرنگاران نداریم/ایجاد وحدت رویه در اظهارات مدیران، دلیل هماهنگی قبل از مصاحبه

منعی برای پاسخگویی به خبرنگاران نداریم/ایجاد وحدت رویه در اظهارات مدیران، دلیل هماهنگی قبل از مصاحبه
علی صارمی در تماس تلفنی با قدردانی از دغدغه مندی خبرنگاران و انعکاس خوب از این رسانه، گفت: مانعی برای پاسخ مسئولان شهرستانی راهداری به خبرنگاران را نداریم و تنها باید هماهنگی با استان انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ در پی درج خبری با عنوان "چرا مدیر شهرستانی حق پاسخگویی به خبرنگاران ندارد!" از مسئولان استانی راهداری درخواست پاسخگوی داشتیم که در این زمینه مسئول محترم روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در این زمینه طی تماس تلفنی پاسخ دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

علی صارمی، مسئول روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در این زمینه به خبرنگار ما گفت: مصاحبه خبرنگاران با مدیران شهرستانی اشکالی ندارد و تنها می‌بایست قبل آن قبل با استان هماهنگی شود، و این در راستای جلوگیری از تناقض صحبت‌های بین مسئولان است.

,

وی با قدردانی از انعکاس اخبار سازمان راهداری و دغدغه مندی خبرنگاران برای مطالبات مردم، ادامه داد: بارها شاهد پوشش اخبار خوب از این رسانه بوده ایم و اگر خبری هم منعکس می‌شود، رسالت رسانه است و از این بابت از خبرنگار این رسانه قدردانی می‌کنیم.

,

مسئول روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با تأکید بر اینکه ارتباط ما با رسانه عصر همدان بیشتر و بهتر از قبل خواهد بود، افزود: ما برای پاسخگویی به مطالبات مردم با هر مدیر استانی و شهرستانی با خبرنگار این مجموعه خبری ارتباط و هماهنگ خواهیم کرد.

,

وی در پاسخ به اینکه چرا مدیران شهرستانی اختیار مصاحبه مستقیم را ندارند، گفت: می‌خواهیم وحدت رویه ای بین سخنان مسئولان راهداری با مسئولان شهرستانی باشد و هر وقت خبرنگار این رسانه بخواهد مصاحبه خواهند داشت.

,

عصر همدان ضمن تقدیر از مسئول محترم روابط عمومی این سازمان که همراه با اخلاق محوری بود، انتظار می‌رود که دست مدیران شهرستانی را برای پاسخگویی به مطالبات به حق مردم که از سوی خبرنگاران مطالبه می‌شود، باز بگذارند و البته مدیران شهرستانی هم در این زمینه تعامل بهتری را با خبرنگاران داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه