اخبار داغ

در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی انجام شد؛

صرفه جویی 20 میلیارد ریالی با راه اندازی اکیپ خط کشی در سیستان و بلوچستان

صرفه جویی 20 میلیارد ریالی با راه اندازی اکیپ خط کشی در سیستان و بلوچستان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای اجرای موفق سیاست اقتصاد مقاومتی با راه اندازی اکیپ خط کشی در استان حدود 20 میلیارد ریال صرفه جویی در اعتبارات صورت گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایوب کرد در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: این اداره کل به منظور کاهش هزینه ها و استفاده بهینه از اعتبارات، نسبت به راه اندازی اکیپ امانی خط کشی اقدام کرد که این امر صرفه جویی حدود 20 میلیارد ریالی در مصرف اعتبارات مربوطه را در سال جاری به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه خط کشی راه ها از مقرون به صرفه ترین نوع علائم ایمنی به شمار می رود، افزود: در هفت ماهه سال جاری عملیات خط کشی توسط نیروهای راهداری این اداره کل در 642 کیلومتر از محورهای مواصلاتی تحت پوشش انجام شده است که در صورت اجرا توسط پیمانکار، بیش از چهار میلیارد تومان هزینه می شد که با این روش، تنها 2 میلیارد و 889 میلیون تومان هزینه شده است و این خود مصداق بارز اجرای موفق سیاست اقتصاد مقاومتی است.

این مقام مسئول رنگ آمیزی تعداد یک هزار و 130 عدد نیوجرسی، ساخت 54 عدد پایه های تابلو و چراغ چشمک زن، نصب شیار لرزاننده به طول 386 کیلومتر و همچنین تعمیر و نصب 221 چراغ چشمک زن سولار و برقی را از دیگر اقدامات اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه های این اداره کل در هفت ماهه سال جاری عنوان کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خاطر نشان کرد: همچنین این اداره کل به منظور افزایش ایمنی تردد کاربران جاده ای در این مدت اقدام به نصب 739 عدد علائم ایمنی، ساخت و بازسازی 90 متر مربع تابلو اطلاعاتی و کیلومتر شمار و نصب و اجرا تعداد 118 عدد گاردریل کرده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه