اخبار داغ

سبک عجیب در بیلوبوردهای تبلیغاتی در تبریز؛

حواشی یک جشن تولد به سبک شهرداری تبریز/ شرمنده تبریز هستیم

حواشی یک جشن تولد به سبک شهرداری تبریز/ شرمنده تبریز هستیم
عضو شورای شهر تبریز اظهار داشت: کجای دنیا اطلاعیه تولد را در وسط شهر می‌زنند؟ چه کسی مجوز این را داده است؟ اولین خلاف باید آخرین خلاف باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار، محرم محمدزاده در واکنش به تبریک تولد در بیلبورد تبیغاتی شهرداری تبریز با بیان اینکه نظارت بر بیلبوردها بر عهده سازمان سیما و منظر شهرداری می باشد؛ افزود: این کار غیرقانونی است، تبلیغات، شرایط و مراحل خود را دارد. این بیلبوردها برای تبلیغات کالا بوده و دارای اساسنامه و قانون است و هر چیزی را نمی توان در آن تبلیغ کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

عضو شورای شهر تبریز گفت: بعضی شرکت های تبلیغاتی خصوصی این بیلبوردها را اجاره می گیرند و مقداری از مبالغ تبلیغ را به شهرداری داده و مقدار دیگر را برای خود برمی دارند. به هر حال کاربری این تابلو برای تبلیغات است و اینطور نیست که هر کس هر چیزی را که دوست دارد آن را در بیلبورد بچسباند.

,

محمدزاده در ادامه اظهارات خود راجع به این بیلبورد، گفت: اطلاعی ندارم که بیلبوردهای این مکان ذکر شده در اجاره کدام شرکت است و فکر نمی کنم سازمان سیما منظر خودش تابلوها را استفاده کند و نهایتا آن ها را به اجاره و مزایده می دهد.

,

وی ضمن اشاره به سیمای نامناب شهری بیان داشت: من دو سال قبل گفتم در مقایسه با شهرهایی همچون مشهد و شیراز و تهران، شهری بد قیافه تر از تبریز نمی توان یافت و من می توانم بگویم سیما منظر تبریز ضعیف است.

,

عضو شورای شهر تبریز افزود: برای مثال در شهر مشهد بیلبوردهایی با ابهت و زیبا و شیک و با نور خاص وجود دارد که لیاقت شهر حساب می شود ولی در تبریز چطور؟ برای مثال در تبریز، تبلیغات های شهری که از جلوی بیمارستان ۲۹ بهمن شروع شده و تا پایین جام جم ادامه دارد را مشاهده کنیم، انگار روستا است؛ هر کسی یک تابلو و یک بنر با اندازه های متفاوت زده و مشخص نیست که درآمد اینها از کجاست و به چه کسانی داده می شود. در حالی که در مشهد اینگونه نیست و همه آن ها به صورت قانونی و یکسان و با شرایط و ضوابط خاص به شرکت ها داده می شود و شرکت ها هم سرمایه گذاری می کنند.

,

وی اظهار داشت: متاسفانه تبریز شهری است که همه خودشان را دکتر و فوق تخصص می دانند و می گویند کاری بهتر از کار من پیدا نمی شود؛ منتها شهر بی در و پیکر  شده است؛ وقتی نهاد نظارتی وجود نداشته باشد، هر کس هرطوری که دوست دارد، عمل می کند.

,

محمد زاده ضمن اشاره به تعویض تابلو های مسیر سه راهی اهر، گفت: در این مسیر تابلوی نامناسبی در وسط بلوار گذاشته اند در حالی که سال قبل به جای آن، تابلوهای شیک و یکسان و با نور پردازی زیبا وجود داشت ولی متاسفانه به خاطر بروز اختلافات تابلو ها را برداشته و به جای آن تابلوهای دیگری زده اند. میلیون ها ضرر به این شهر وارد کرده اند تا پولی عاید یک کارخانه تابلو ساز شود.

,

عضو شورای شهر تبریز ادامه داد: کسی نیست که از مسئول مربوطه دلیل این کار را بپرسد که چرا به جای آن چند صد تابلو ها، تابلوهای دیگری را نصب کردید و این چند صد تابلو را بریدید؟ من این مساله را به شهرداری و مسئولین نظارتی گزارش کردم ولی کسی را دعوت نکردند. کو بازرس؟ کو محاکمه شونده؟ کو عزل شده؟

,

محمدزاده ضمن اشاره به نقش نظارتی شورای شهر، اظهار داشت: شورای شهر بر همه این ها نظارت دارد و من بارها این مطلب را گفته ام ولی ما فقط در حد یک ناظر هستیم؛ هر کسی باید به وظیفه خودش با پیروی از قانون عمل کند.

,

وی افزود:  زمانی که می بینم شهر ما در مقایسه با شهر های دیگر راه های متفاوتی را طی می کنند، وقتی بیلبوردها و مناظر مشهد را می بینم، شرمنده تبریز می شوم.

,

این عضو شورای شهر تبریز بیان داشت: کجای دنیا اطلاعیه تولد را در وسط شهر می زنند؟ چه کسی مجوز این را داده است؟ اولین خلاف باید آخرین خلاف باشد، زمانی که در شهر اینگونه کارها مشاهده شد باید راهکار آن را پیدا کرده و پیشگیری کرد. چرا باید در یک شهر عکس بزنی و تولدت مبارک بگویی؟ چون پنج تومان پول داری؟ یا با یک نهاد رابطه دوستی داری؟ 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه