اخبار داغ

پس از تماس مخاطبان پیگیری شد؛

واکنش رئیس ام آر آی یاسوج به دریافت هزینه آزاد از بیماران

واکنش رئیس ام آر آی یاسوج به دریافت هزینه آزاد از بیماران
رئیس مرکز ام آر آی یاسوج نسبت به خبر دریافت هزینه آزاد از بیماران توسط این مرکز واکنش نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس یکی از مخاطبان در تماس با خبرنگار ما، از وضعیت دریافت هزینه بالا توسط مرکز ام.آر.آی یاسوج گلایه مند بود و گفت: مرکز ام.آر.آی یاسوج هزینه زیادی را از بیماران دریافت و هیچ بیمه ای را قبول نمی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگر, س,
مجتبی مدحتی در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص این موضوع گفت: مرکز ام آر آی کوثر در سال ۱۳۸۶با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ درصد بخش خصوصی  افتتاح و راه‌اندازی شد، ما دو تعریف در نظام سلامت داریم یکی تعرفه دولتی و دیگری تعرفه خصوصی و این مرکز از ابتدا با تعرفه دولتی خدمات را ارائه می‌کند.
,
 
,
رئیس مرکز MRI یاسوج با بیان اینکه تا چندی پیش خدمات این مرکز با توجه به قرارداد با سازمان‌های بیمه‌گر بصورت بیمه به بیماران ارائه می شد گفت: در شرایط حاضر به‌علت بروز برخی مشکلات به صورت موقت  قرارداد با بیمه ها تعلیق شده است اما با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای در آینده ای بسیار نزدیک خدمات این مرکز مانند گذشته با تعرفه دولتی و با بیمه به بیماران ارائه خواهد شد.
,
 
,
وی با بیان‌ اینکه عقد قرارداد با سازمانهای بیمه گر و مراکز درمانی امری کاملاً اختیاری و توافقی است، گفت: در صورت توافق سازمان بیمه‌گر با مراکز درمانی و داشتن شرایط قانونی این قرارداد منعقد می‌شود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه