اخبار داغ

کوله‌هایی از ایثار؛

گام دوم جوانان غیرتمند لرستان در مقابله با کرونا/ نسل چهارم انقلاب به میدان آمدند+فیلم

گام دوم جوانان غیرتمند لرستان در مقابله با کرونا/ نسل چهارم انقلاب به میدان آمدند+فیلم
در این زمان جوانان بسیجی با کوله‌های ایثار آمده‌اند تا با جهادشان معبر سلامت بزنند، نفس بدهند تا نَفَس مردم شهرشان به شماره نیفتد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرافلاک، سنشان خیلی نبود اکثراً متولدین دهه هشتاد که برای رفتن به میدان صبحگاه آماده می‌شدند، فرمانده صدا زد که صف‌ها را مرتب کنید، بااینکه فرصت تنگ بود خواستم برای لحظه‌ای هم که شده اصلی‌ترین ابزار کارشان را امتحان کنم، تمام قدرت و زورم را در دو دستم جمع کردم حداقل ۱۵ یا ۲۰ کیلوگرم وزنش بود، تصور این‌که وسیله‌ای با این حجم را برای ساعت‌ها با خود حمل کنم سخت و طاقت‌فرسا به نظر می‌رسید، بچه‌ها باید می‌رفتند، کوله را به صاحبش تحویل دادم، گفتم سنگین نیست؟ چند بار با دست به‌عکس حاج قاسم که روی کوله‌اش چسبانده بود اشاره کرد و گفت: شهدا وظیفه سنگین‌تری را به ما سپردند؛ موتورهایشان را روشن کردند و پشت سرهم با سردادن شعار لبیک یا خامنه‌ای حرکت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرافلاک،,

آری این بار جوانان بسیجی با کوله‌های ایثار برای مقابله با بیماری ویروسی آمدند که بسیاری از کارشناسان آن را نوعی جنگ بیولوژیکی می‌دانند؛ آمدند تا نفس بدهند اما نَفَس مردم شهرشان به شماره نیفتد.

,

نسل چهارم انقلاب؛ جوانانی در اوج غیرت دینی و ملی

, نسل چهارم انقلاب؛ جوانانی در اوج غیرت دینی و ملی, نسل چهارم انقلاب؛ جوانانی در اوج غیرت دینی و ملی,

محمدمهدی جعفری، بسیجی گشت سلامت گردان امام علی (ع) خرم‌آباد اظهار داشت: سلامت مردم شهر و کل جامعه برای ما اهمیت دارد و تا جایی که توان داشته باشیم در میدان مقابله با این بیماری حاضر خواهیم شد.

,

, ,

وی افزود: رزمندگان جبهه‌های جنگ تحمیلی در مسیر شهادت، جانبازی و حتی اسارت قرار داشتند اما در اوج شجاعت، حتی آن زمانی که جانباز می‌شدند به جبهه‌ها برمی‌گشتند بنابراین امروز ما به‌عنوان جوانان غیرتمند نسل چهارم انقلاب ضمن رعایت پروتکل‌ها، واهمه‌ای از کرونا نداشته و تا شکست کرونا درصحنه مبارزه با این بیماری می‌مانیم.

,

جعفری بیان کرد: در کنار انجام ضدعفونی گروه‌های جهادی و دیگر نهادها و ارگان‌ها، رعایت اصول بهداشت فردی همچون شستن مداوم دست‌ها، رعایت فاصله اجتماعی هنگام صحبت کردن و استفاده از ماسک ضروری است که این موارد باید فرهنگ‌سازی شود.

,

وی با اشاره به این‌که در صورت نیاز برای کمک به کادر درمان و همچنین بیماران در بیمارستان‌ها حاضر می‌شویم گفت: شاید خیلی از دوستان که کوله‌ها را به دوش می کِشَند تا چند روزی به‌واسطه سنگینی کوله‌ها دردی را در شانه و گردنشان داشته باشند اما هر بار مصمم‌تر از مرحله قبل به میدان می‌آیند چون غیرت دینی و ملی‌شان به هم گره‌خورده است.

,

, ,

برپایی ۲۳۸ پایگاه سلامت در محلات

, برپایی ۲۳۸ پایگاه سلامت در محلات, برپایی ۲۳۸ پایگاه سلامت در محلات,

سرهنگ پاسدار ماشاالله بازگیر، فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد با اشاره به راه‌اندازی ۱۵۵ گشت سلامت بسیج در شهر اظهار داشت: درگشت‌های سلامت ضمن ضدعفونی معابر و خیابان‌ها، به افرادی که هنگام حضور در اجتماع از ماسک استفاده نکرده‌اند، توسط آمران سلامت همراه با ارائه مشاوره، ماسک اهدا می‌شود.

,

وی افزود: هم‌چنین ۲۳۸ پایگاه مقاومت بسیج به‌عنوان پایگاه‌های سلامت با حضور گروه‌های جهادی در زمینه مشاوره، غربالگری و هم‌چنین توزیع ماسک و ضدعفونی محله فعالیت می‌کنند.

,

, ,

سرهنگ بازگیر عنوان کرد: روزانه، باهمت ۱۵ تیم از جوانان انقلابی گردان امام علی (ع) سپاه خرم‌آباد، تمامی معابر و خیابان‌ها، اماکن عمومی، ایستگاه‌های تاکسی و وسایط حمل‌ونقل عمومی، بیمارستان‌ها، فروشگاه‌ها و مغازه‌ها ضدعفونی می‌شود.

,

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: این جوانان باایمان، بصیرت، شجاعت و ایثارگری ثابت کردند فرقی با رزمندگان سال‌های دفاع مقدس نداشته و امروز با عزمی راسخ در میدانی سخت‌تر از میدان رزم نظامی حاضرشده‌اند.

,

در این روزها ایثار و از جان گذشتن را با چشمان خود دید که چگونه عده‌ای ایثارگرانِ به میدان مبارزه آمده‌اند تا با جهادشان معبر سلامتی بزنند، چه زیبا گفت سید شهیدان اهل‌قلم که دریا، دل مطمئن این بچه‌هاست و ستاره‌ها نورشان را از ایمان این بچه مسجدی‌ها می‌گیرند اینان داستان عاشورا و بیرون بودن کربلا از زمان و مکان را از بَرند این است که ازجان‌گذشته و مرگ را سخره گرفته‌اند؛ به‌راستی بیوتروریسم برای تفکر ایثار و شهادت جوانان این مرزوبوم چه در دست دارد؟!

,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه