اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار خبرداد؛

توزیع هزار بسته کمک معیشتی در پویش مسجد سنگر سلامت

توزیع هزار بسته کمک معیشتی در پویش مسجد سنگر سلامت
سرهنگ موحد نیا گفت: هم‌زمان با آغاز طرح مسجد سنگر سلامت در کشور یک هزار بسته معیشتی در سبزوار تهیه و در راستا این طرح توزیع خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح توس؛ سرهنگ هادی موحد نیا فرمانده سپاه ناحیه سپاه سبزوار ظهر امروز در جلسه ویدئو کنفرانس با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج به مناسبت اغاز طرح مسجد سنگر سلامت اظهارداشت: همزمان با اجرای این طرح بیش از یک هزار بسته کمک معیشتی تهیه شده است که به مرور در قالب این طزح در بین افراد نیازمند توزیع خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه با حضور امام جمعه و فرماندار سبزوار هماهنگی های لازم در جهت هرچه بهتر برگزار شدن این طرح انجام شده است تصریح کرد: تمامی مساجد شهرستان سبزوار به‌عنوان در این طرح مشارکت داشته و همان‌طور که رزمندگان دفاع مقدس این مساجد راهی میدان‌های جنگ می‌شدند امروز نیز هر کمکی که در راستای مبارزه با بیماری کرونا باشد توسط بسیجیان به مدافعان سلامت ارائه خواهد شد.

,

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار در ادامه بابیان اینکه ارزش هرکدام از بسته‌های غذایی تهیه‌شده 4میلیون ریال است تأکید کرد: در طرح مسجد سنگر سلامت با هماهنگی مرکز بهداشت افرادی که نیاز به قرنطینه دارند شناسایی و این بسته‌ها به افرادی که نیازمند کمک‌های معیشتی هستند تحویل خواهد شد تا درایام قرنطینه با مشکل مالی بیشتری روبرو نشوند.

,

موحد نیا همچنین با اشاره به اینکه این اقدام سبب خواهد شد تا افراد ناقل سریع‌تر شناسایی شوند افزود:با محدود کردن رفت‌وآمد آن‌ها در سطح جامعه زنجیره انتقال این ویروس قطع شود.

,

گفتنی است وضعیت شهرستان سبزوار به لحاظ شیوع سیاه شده است و تا کنون بیشا ز4 هزار نفر میتلا شده و بیش از 313 نفر نیز جان خود را از دشت داده اند.

,

بیمارستان واسعی سبزوار نیز با تمام ظرفیت در حال خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه