اخبار داغ

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌ها و سرپرست پیشین شهرداری سمنان:

اظهارات همتی غیرواقعی و غیرکارشناسی است

اظهارات همتی غیرواقعی و غیرکارشناسی است
حمید دهرویه گفت: اظهارات اخیر عضو شورای شهر درباره «مطالبات ده‌ساله بازنشستگان» غیرواقعی و غیرکارشناسی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، به تازگی محمد همتی، از اعضای شورای شهر سمنان در واکنش به رسانه‌ای شدن طرح شماری از اعضای شورا مبنی بر فروش خودروی شاسی‌بلند شهردار برای پرداخت مطالبات بازنشستگان ضمن این که گفته است «طرح پرداخت بخشی از مطالبات ده‌ساله بازنشستگان شهرداری برای تمامی اعضای شورای شهر دارای اهمیت است» پافشاری برای فروش خودروی شهردار را عجیب توصیف کرده و گفته بود باید دلسوزانه به فکر بازنشستگان باشیم و نه عوام‌فریبانه!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

شبکه اطلاع‌رسانی مرآت به منظور واکاوی بخشی از اظهارات همتی به سراغ حمید دهرویه، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان و سرپرست پیشین شهرداری سمنان رفته است. دهرویه، اظهارات همتی مبنی بر ده‌ساله بودن مطالبات بازنشستگان را غیرکارشناسی توصیف کرده است.

,

حمید دهرویه، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان و سرپرست پیشین شهرداری سمنان در ابتدای سخنان خود با بیان این که فکر می‌کنم آقای همتی اطلاعات دقیقی درباره این موضوع نداشته است گفت: از سال 94 تا خرداد 97 باید حدود 100 نفر سنوات پرداخت می‌کردیم؛ چراکه اغلب این تعداد بازنشسته شده بودند، دو سه نفر تسویه‌حساب داشتیم و چند نفر هم مرحوم شده بودند که برای همه این موارد باید سنوات پرداخت می‌کردیم که در دوران سرپرستی بنده، تقریبا همه بدهی‌ها پرداخت شد و هنگامی که من سرپرستی شهرداری را ترک می‌کردم، سنوات کم‌تر از 5 نفر باقی‌مانده بود که رقم آن بالای 100 میلیون تومان نبوده است.

,

دهرویه با بیان این که ده‌ساله خواندن مطالبات بازنشستگان، سخنی غیرواقعی است گفت: با توجه به تسویه مطالبات بازنشستگان در دوره مسئولیت من، آن‌چه که تحت عنوان بدهی به بازنشستگان مطرح است، تماما مربوط به این دوره از شوراست و ارتباطی با گذشته ندارد.

,

عضو شورا، بدون اطلاعات اظهارنظر کرده است

, عضو شورا، بدون اطلاعات اظهارنظر کرده است, عضو شورا، بدون اطلاعات اظهارنظر کرده است,

وی در ادامه گفت: من در سال 94 به عنوان معاون اداری‌مالی شهرداری منصوب شدم و در آن زمان، شهرداری یکهزار و 23 نفر نیرو داشت؛ و زمانی که از مجموعه شهرداری –فعلا- منفک شدم، 923 نیرو تحویل دادم؛ یعنی حدود 100 نفر سنوات پرداخت کردیم.

,

دهرویه افزود: به نظر من ایشان ابتدا از مجموعه شهرداری سوال نکرده‌اند و بی‌سوال، اظهارنظر کرده‌اند؛ اگر سوال می‌کردند، آمار به ایشان ارائه می‌شد و نمی‌گفتند که مطالبات مربوط به ده سال گذشته است.

,

به گزارش مرآت، با این توضیحات باید دید توصیف «عوام‌فریبی» به مواضع کدام افراد در شورای شهر سمنان نزدیک‌تر است!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه