اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان خبر داد؛

برگزاری پویش "لبخند رضایت" با محوریت تکریم و تجلیل از معلمان

برگزاری پویش "لبخند رضایت" با محوریت تکریم و تجلیل از معلمان
صلاح‌الدین قره تپه با تاکید بر لزوم شکل گیری نهضتی برای قدردانی از فرهنگیان گفت: پویش لبخند رضایت با محوریت تکریم و تجلیل از فرهنگیان کرمانشاه اجرا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صلاح الدین قره تپه در گفتگو با  شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: منطقی که همواره بر بسیج حاکم بوده بحث تبدیل تهدیدها به فرصت است و از این رو در شرایط مختلف ما هم تلاش می کنیم همانند سایر اقشار بسیج تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کنیم.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمانشاه با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با فرهنگیان و تاکید ایشان بر منطق انسان سازی منطبق بر تفکر اسلامی در آموزش و پرورش افزود: سازمان بسیج فرهنگیان به دنبال ایجاد جمع بین دو منطق بسیج و منطق مورد تاکید رهبری در رابطه با فرهنگیان برنامه های مختلفی را تدارک و تدوین کرده است.

این مسئول با بیان اینکه با شیوع کرونا وظایف و رسالت ها و زحمات فرهنگیان با فعالیت در شبکه های مجازی دو چندان شده است، خاطر نشان کرد: معلمان شبانه روزی برای یادگیری دانش آموزان تلاش می کنند.

قره تپه با تاکید بر لزوم شکل گیری نهضتی برای قدردانی از فرهنگیان تصریح کرد: سازمان بسیج فرهنگیان این مهم را به عنوان یک برنامه در دستور کار دارد و در این راستا طرح " پویش لبخندرضایت" با محوریت تکریم و تجلیل از معلمان مجاهد در آموزش و پرورش با توجه به شرایط کرونایی و زحمات این جامعه در استان کرمانشاه اجرا می شود.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه در پرورش عقب هستیم، خاطر نشان کرد: نهضت معلم یاری برای ارتقای پرورش و آموزش با توجه به شرایط کرونایی به عنوان بخش دوم لبخندرضایت شکل می گیرد چرا که در فضای مجازی و شبکه شاد آموزش تا حدودی انجام می شود اما در پرورش به خاطر مشکلات فضای مجازی و فراهم نبودن بستر لازم قدری با مشکل مواجه هستیم و آن اتفاقی که قابل انتظار هست ممکن است محقق نشود که در این راستا این نهضت اجرا می شود و از ظرفیت همه اقشار، پیشکسوتان، طلاب و ... برای اجرایی شدن آن استفاده خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمانشاه ادامه داد: در طول تاریخ انقلاب هر کاری را که انجام دادیم و مردم مشارکت داشتند در آن موفق بودیم و در اجرای این طرح هم همه باید مشارکت داشته باشند و آنقدر که توان دارند پای کار بیایند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کمک های مومنانه اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا با کمک مجموعه آموزش و پرورش و ۱۸ کانون بسیج فرهنگیان تا کنون بیش از ۶۴۰ مورد از مدارس و ادارات را فرهنگیان بسیجی ضدعفونی کردند، غربالگری ۶۴۱ نفر، ۲۳۱ مورد اهدای خون، بیش از ۸۵۲ میلیون ریال کمک غیرنقدی، بیش از ۷۴۱ میلیون ریال در قالب بسته های معیشتی که توسط فرهنگیان بسیجی تهیه شده میان دانش آموزان و نیازمندان مجموعه آموزش و پرورش توزیع شده است.

قره تپه گفت: سه گروه جهادی فرهنگیان قبل از فراگیری کرونا فعالیت می کردند ولی در حال حاضر۱٨ کانون بسیج فرهنگیان در شهرستان های استان دارای گروه های جهادی هستند و خدمات مورد نیاز را به مناطق محروم ارائه می دهند.

وی بیان داشت: یک هزار و ۴۴۱ نفر روز فرهنگی جهادگر فعال در بحث کمک مومنانه در طول این مدت فعالیت داشتند و همچنین هفت هزار و ۸۰۰ مورد اقلام بهداشتی مانند ماسک و الکل و ... توزیع و نیز بیش از ۲۳۰۰ بروشور و پوستر هم در راستای بحث اطلاع رسانی توزیع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه