اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت آمل اعلام کرد؛

بستری بیشترین بیماران کرونایی مازندران در آمل/مردم شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند

بستری بیشترین بیماران کرونایی مازندران در آمل/مردم شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند
فرامرز اکبری گفت: تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های امل به 150نفر رسیده است و در استان بیشترین تعداد بیماران بستری را داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مازندران از استان های است که بعد از 9 ماه ورود کووید 19 همچنان در وضعیت قرمز به سر می برد و پیشتازی می کند، بطوری که در 24 ساعت گذشته 148 نفر بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته بستری شدند و شمار بیماران را به 859 نفر افزایش دادند، موضوعی که هنوز انگار برخی ها آن را جدی نگرفته اند و با وجود تعطیلات شاهد حجم مسافران  و با پایان ماه صفر شاهد مراسمت عروسی و جشن ها هستیم که با وجود اعلام تعطیلی تالارها باز هم مراسمات زیرزمینی بر رکورد کرونا می افزاید.

مازندرانی که هنوز وضعیت سفید را تجربه نکرده است، با  فصل سرما تشدید بیشتری خواهد داشت و این بار یک قطعا این حجم از امکانات پاسخگو نخواهد بود.

براساس مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر محدودیت فعالیت ها به مدت یک ماه از امروز جز مراکز مایحتاج عمومی و غذای بیرون بر تا ساعت 18 مجاز به فعالیت هستند، این قبیل دستورالعمل ها هرچند باید زودتر گرفته می شد، اما می تواند تاثیر بسزایی در روند کاهشی کرونا داشته باشد.

عدم مدیریت کرونا که تنها به جلسات ستاد مبارزه با کرونا بسنده شد، جلساتی که از ابتدای شیوع کرونا تشکیل شد و خروجی قابل قبولی نداشت، امیدواریم این قبیل تصمیات بتواند تاثیر مثبت داشته باشد همانطور که بیشتر کشورهای این روند را در پیش رفتند.

زندگی با کرونا در چند ماه اخیر باید نقطه عطفی در زندگی مان قرار می گرفت و جزء روال زندگی مان می شد، اما متاسفانه برخی هنوز آن را شوخی می گیرند و حتی به امار فوتی ها توجه نمی کنند، امار ترسناکی که هر  روز بیش از چهارصد نفر را به کام مرگ می کشاند.

فرامرز اکبری، رئیس بهداشت آمل در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه وضعیت آمل قرمز است، گفت: تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های امل به 150نفر رسیده است و در استان بیشترین تعداد بیماران بستری را داریم.

وی با بیان اجرای محدودیت های کرونایی عنوان کرد: با وجود محدودیت ها مصوب توسط ستاد ملی کرونایی و رعایت جامعه تاثیری مثبتی تا دو هفته آینده داشته باشیم و روند کاهش پیدا کند.

رئیس شبکه بهداشت آمل تصریح کرد: از تجمعات خانوادگی، دورهمی ها  خوداری کنند ، حتما از ماسک استفاده کنند و فاصله اجتماعی را با اطرافیان رعایت کنند.

وی از وضعیت واکسن انفولانزا عنوان کرد:واکسن به بیماران خاص زده شده است اگر کسانی که بیماری خاص دارند و هنوز واکسن نزده اند به شبکه بهداشت مراجعه کنند و برای زدن واکسن اقدام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


رئیس بهداشت امل با شروع  فصل پاییز و سرما خاطر نشان کرد: اگر بتوانیم اصول سه گانه را رعایت کنیم، شستن دست ها، استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی می توانیم انفولانزا و سرما خوردگی را نیز کاهش دهیم.
 
انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه