اخبار داغ

رئیس ستاد دیه گیلان:

آزادی ۶۶۱ زندانی جرائم غیرعمد در گیلان از سال گذشته تاکنون/ فعالیت واحد مراقبت بعد از خروج در سازمان زندان‌ها + فیلم

آزادی ۶۶۱ زندانی جرائم غیرعمد در گیلان از سال گذشته تاکنون/ فعالیت واحد مراقبت بعد از خروج در سازمان زندان‌ها + فیلم
علیرضا یزدانی با بیان اینکه ما به کمک های نیکوکاران دلگرم هستیم، گفت: ۶۶۱ زندانی جرایم غیرعمد در گیلان از سال گذشته تاکنون آزاد شدند و به کانون گرم خانواده بازگشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا یزدانی، رئیس ستاد دیه گیلان در گفت و گو با خبرنگار 8دی، ضمن تشکر از خیرین استان گیلان با اشاره به اینکه خیرین از سال های گذشته در کنار ستاد دیه قرار گرفتند و همچنان با عزم جزم و اراده راسخ کنار ما هستند اظهار کرد: ما به عنایت خاص نیکوکاران استان دلگرم هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی,

وی با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون حدود ۶۶۱ زندانی جرایم غیرعمد آزاد شده و به کانون گرم خانواده بازگشتند گفت: این ۶۶۱ نفر حدود ۳۴۵ میلیارد تومان بدهی داشتند که ۵۰ درصد آن یعنی حدود ۱۷۲ میلیارد تومان را صاحبان از حق خود گذشت کردند که به آن اخذ گذشت گفته می شود و مابقی از طریق ستاد دیه به صورت کمک بلاعوض و مقداری آورده خود خانواده و وام بدون سود تهیه شد.

,

رئیس ستاد دیه گیلان در ادامه افزود: نیکوکاران آگاه باشند که اگر زندانیان آزاد می شوند به معنای رها شدن آن‌ها در جامعه نیست بلکه ما آنها را دنبال می‌کنیم تا دارای شغل و کسب و کار شوند.

,

وی با اشاره به واحد مراقبت بعد از خروج در سازمان زندان‌ها تصریح کرد: این واحد برای کسانی که تمایل دارند ابزار کاری تهیه کنند تا ۵۰ میلیون تومان وام در نظر می‌گیرد که بتوانند از طریق ایجاد شغل های کوچک و بزرگ گذر زندگی کنند.

,

یزدانی با اشاره به اینکه کمک نیکوکاران قطره قطره جمع شد و در نهایت به دریایی‌تبدیل شد که این تعداد از جرائم غیر عمد آزاد شدند افزود: رسول‌خدا(ص) افضل حسنات را امیدبخشی به دل های ناامید می دانستند.

,

رئیس ستاد دیه گیلان ادامه داد: زندانیان جرائم غیرعمد در زندان به آینده خود ناامیدانه می نگرند اما کمک های نیکوکاران و ستاد دیه این حدیث را معنا کرده و در دل های آنان امید ایجاد می کند.

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه