اخبار داغ

انتقاد شدید آیت‌الله عبادی از مسئولان منابع طبیعی خراسان جنوبی؛

یک روستایی را که کرایه ماشین هم ندارد را دادگاهی می‌کنند

یک روستایی را که کرایه ماشین هم ندارد را دادگاهی می‌کنند
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با انتقاد از عملکرد منابع طبیعی در این استان گفت: علی‌رغم تذکرمکرر به این سازمان، در مناطق دورافتاده استان اگر فردی بخواهد گندمی بکارد، آن فرد را دادگاهی می‌کنند و باعث آزار و اذیت وی می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار حسین خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز کشور درگیر جنگ اقتصادی است و نیاز است که مسائل و موارد جنگ اقتصادی به‌طور جدی پیگیری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
 
,
کمبود کالاهای اساسی در بازار جامعه را ملتهب می‌کند
, کمبود کالاهای اساسی در بازار جامعه را ملتهب می‌کند, کمبود کالاهای اساسی در بازار جامعه را ملتهب می‌کند,
 
,
وی افزود: مهم‌ترین مسئله‌ای که در جنگ اقتصادی باعث ایجاد التهاب در جامعه می‌شود، کمبود کالاهای اساسی در بازار است که باعث به وجود آمدن کالاهای چند نرخی و چند برابری می‌شود.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه یکی از بهترین راه‌های جلوگیری از این مشکل توزیع کالابرگ بین خانواده‌ها است، اضافه کرد: وقتی این کالابرگ به‌موقع به دست خانواده‌ها برسد و وقت هم برای دریافت این کالاها وجود داشته باشد، دیگر نه التهابی خواهد بود و نه صفی تشکیل می‌شود.
,
 
,
عبادی با تأکید بر اینکه دولت موظف است این کالاهای اساسی را تهیه کند، بیان کرد: برخی می‌گویند دلال‌ها باعث گرانی هستند، اما اینطور نیست، بلکه لیبرال‌هایی هستند که هیچ حرامی را حرام نمی‌دانند و کارشان هم دزدی و اختلاس و احتکار است.
,
 
,
چرا بر تخصیص منابع ارزی کشور نظارتی نیست؟
, چرا بر تخصیص منابع ارزی کشور نظارتی نیست؟, چرا بر تخصیص منابع ارزی کشور نظارتی نیست؟,
 
,
وی با انتقاد از نظارت بر تخصیص منابع ارزی کشور، عنوان کرد: در رسانه‌ها مطرح شد که عده‌ای ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی می‌گیرند تا کالای اساسی وارد کنند، اما می‌بینیم که خوراک سگ و گربه، عروسک یا سنگ‌پا وارد کرده‌اند.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: وقتی دولت موظف بشود که کالاهای اساسی مردم را تهیه کند و به دست مردم برساند، دیگر نیازی نیست منابع را به دست یک تعداد دلال واگذار نماید تا آن دلال کالای اساسی را تأمین کند که حاصل آن این نرخ‌های چند برابری می‌شود.
,
 
,
دشمن به‌وسیله عناصر داخلی کارش را پیش می‌برد
, دشمن به‌وسیله عناصر داخلی کارش را پیش می‌برد, دشمن به‌وسیله عناصر داخلی کارش را پیش می‌برد,
 
,
عبادی با بیان اینکه متأسفانه رسانه‌های بیگانه التهاب در جامعه را افزایش می‌دهند، تصریح کرد: اگر جلوی این التهابات به‌موقع گرفته شود، دشمن هیچ کار نمی‌تواند بکند، چراکه دشمن به‌وسیله همین عناصر خودفروخته داخلی کار خودش را پیش می‌برد.
,
 
,
وی تصریح کرد: وقتی کالای اساسی به‌موقع تأمین و توزیع شد، التهاب در بین مردم از بین می‌رود، اما نه‌تنها این کار را نمی‌کنند، بلکه آنچه بود را نیز بر هم زدند.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اضافه کرد: به‌عنوان مثال طرح کارت سوختی که برای آن هزینه‌ شده بود از میان برداشتند، اما بعد که مشکل بنزین پیش آمد و چطور امور جامعه به هم ریخت، در این حال مسئول اصلی این مسئله می‌گوید من خبر نداشتم و صبح جمعه متوجه شدم که این موارد قابل گذشت نیست.
,
 
,
عبادی با بیان اینکه دشمن بیرونی نمی‌تواند در کشور کاری کند، تصریح کرد: دشمنان به خودشان مشغول‌اند، ولی پادوهای آن‌ها نقشه‌هایشان را در کشور انجام می‌دهند.
,
 
,
انتقاد از مسؤولین منابع طبیعی خراسان‌جنوبی
, انتقاد از مسؤولین منابع طبیعی خراسان‌جنوبی, انتقاد از مسؤولین منابع طبیعی خراسان‌جنوبی,
 
,
وی در ادامه با اشاره به اینکه در بحث مسائل منابع طبیعی بارها و به‌طور مکرر به مسئولین ذی‌ربط گفته شده که نسبت به مردم روستاهای استان گذشت داشته باشند، خاطرنشان کرد: با این حال به دفتر گزارشاتی می‌رسد که این سازمان در مناطق دورافتاده استان اگر فردی بخواهد گندمی بکارد، آن فرد را دادگاهی می‌کنند و باعث آزار و اذیت وی می‌شوند.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: جای این سؤال است که چگونه می‌شود که در رسانه می‌بینیم در جایی از کشور که زمین‌های ارزشمندی هم دارد سر کیسه باز است و یکباره ویلاهایی و روستاهایی ساخته می‌شود، اما در استان خراسان‌جنوبی که آن روستایی بیچاره که حتی ممکن است کرایه ماشین نداشته باشد او را به دادگاه می‌کشانند؟
,
 
,
با تنظیم قرارداد بین روستاییان و منابع طبیعی، به او اجازه‌ کشاورزی بدهید
, با تنظیم قرارداد بین روستاییان و منابع طبیعی، به او اجازه‌ کشاورزی بدهید, با تنظیم قرارداد بین روستاییان و منابع طبیعی، به او اجازه‌ کشاورزی بدهید,
 
,
عبادی اضافه کرد: بارها به مسئولین منابع طبیعی استان گفته شده که اگر فردی می‌خواهد در زمین‌هایی که در جایی واقع شده و ارزش افزوده ندارد، کشاورزی بکند با تنظیم قراردادی بین فرد و منابع طبیعی، اجازه‌ کشاورزی را به او بدهید، حتی اگر ممکن است آن زمین درآمد خوبی داشته باشد از او هزینه‌ای هم بگیرید، ولی آن کشاورز را دادگاهی نکنید.
,
 
,
وی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ ثوابی بهتر از گره‌گشایی از کار مردم نیست و خدا فرصتی به شما داده که حالت جهاد دارد، چراکه در مقابل گره‌هایی که بیگانه در کار مردم ایجاد می‌کند شما گره‌گشایی کنید.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه