اخبار داغ

رئیس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی خبر داد؛

کمبود روغن در آذربایجان‌شرقی برطرف شده است/ عرضه روغن جامد طی هفته آتی

کمبود روغن در آذربایجان‌شرقی برطرف شده است/ عرضه روغن جامد طی هفته آتی
امین زاده گفت: کمبود روغن مایع کاملا برطرف شده و روغن جامد هم هفته آینده توزیع خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب امین‌زاده در گفت‌وگو با آناج، در خصوص کمبود روغن به ویژه روغن جامد در استان اظهار داشت: به دلیل کمبود مواد اولیه در دو هفته گذشته کمبود روغن در سطح کشور و استان بود که با پیگیری‌های استانی دو بارِ دو هزارو ۴۰۰ تنی و ۹۰۰ تنی سهمیه خانوار وارد استان شد که در بازار توزیع شده است و بحرانی که وجود داشت، برطرف شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با بیان اینکه این روغن‌ها در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اتحادیه‌ها توزیع شده است، گفت: بعضا در بازار شوکی ایجاد می‌شود که مردم فکر می‌کنند برخی اجناس وجود ندارد و تعادل عرضه و تقاضا به هم می‌ریزد اما حالا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به اندازه کافی روغن وجود دارد و متقاضی وجود ندارد.

,

رئیس سازمان صمت استان در خصوص کمبود روغن نباتی هم عنوان کرد: کمبود روغن نباتی مقطعی بود و بنا شد که روغن مایع به مقدار کافی در بازار عرضه شود تا نگرانی‌ها از بین برود و از هفته آینده هم عرضه روغن نباتی در سطح استان انجام خواهد شد.

,

وی در پاسخ به این سوال که قیمت روغن تغییر کرده یا خیر یادآور شد: هیچ تغییر قیمتی در روغن وجود ندارد و اندک تغییر ممکن است به دلیل هزینه حمل و نقل و نگهداری و… باشد اما اینکه گفته می‌شود قیمت روغن سه تا چهار برابر افزایش یافته کاملا کذب است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه