اخبار داغ

رودخانه‌ای که جان می‌گیرد و وعده‌هایی که می‌ماند/ قول نوبخت برای ساخت پل روستای بیدان هم‌ دردی را دوا نکرد

رودخانه‌ای که جان می‌گیرد و وعده‌هایی که می‌ماند/ قول نوبخت برای ساخت پل روستای بیدان هم‌ دردی را دوا نکرد
چهار سال از وعده رییس سازمان برنامه و بودجه کشور برای احداث پل روستای بیدان بخش رودخانه رودان می گذرد که از مدت هاست وعده ساخت آن را داده اند اما هنوز به قول خود عمل نکرده اند و در حد گرفتن عکس باقی مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ چهارسال گذشته در چنین روزی بر اثر بارندگی فراوان و سیل، ۷عضو یک خانواده به دلیل نبودن پل در روستای بیدان جا خود را از دست دادند و از همان سال تاکنون مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی برای احداث این پل فقط وعده می دهند وهر ساله با آغاز فصل بارندگی و به جریان افتادن رودخانه، راه ارتباطی بسیاری از روستاهای بخش رودخانه شهرستان رودان مسدود می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

سال ها از وعده های مسئولان برای احداث پل ارتباطی در این منطقه می گذرد و هر سال داستان تکراری مسدود شدن راه ارتباطی روستاها مرور می شود و تاکنون در این زمینه عملا اقدامی انجام نشده و همچنان مردم این بخش در انتظار حل این مشکل هستند.

,

اکثر مردم روستاهای بخش رودخانه هرمزگان کشاورز و دامدار هستند و احداث یک پل استاندار و مناسب بر روی رودخانه ماشنگی از جمله مطالبات جدی اهالی این منطقه است که نقش مهمی در زندگی و رفت و آمد با مرکز بخش شهرستان را دارد.

,

مردم این منطقه همیشه این مشکل را دارند و با وجود مراجعات متعدد به سازمان ها و ادارات ذیربط، هنوز اقدامی عملی برای احداث پل انجام نشده است و  این مشکل با شروع دوباره بارش ها در روزهای آینده می‌تواند بار دیگر باعث مسدود شدن مسیر ارتباطی روستاهای بخش رودخانه به مرکز بخش شود.

,

تنها عضو خانواده ای که در حادثه سیل ۲۱ آبان ۱۳۹۴ جان سالم به در برد در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: دقیقا چهارسال پیش در سیل پل بیدان تعداد ۷نفراز عزیزانم را از دست دادم و معاون اول رییس جمهور جناب نوبخت برای عرض تسلیت به منزل ما آمد و وعده ای برای ساخت پل وهزینه ای راهم برای ساخت پل دادند اما متاسفانه هیچوقت این کار عملی نشد بااینکه دیگر مسئولان استانی و نمایندگان مجلس حوزه شرق این مشکل را می دانند اما درست نشد.

,

وی بیان کرد: ما این انتظار را از مسئولینمان داریم که برای مشکلات مردم قدم بردارند نه اینکه فقط برای گرفتن عکس و دادن قول و وعده به اینجا بیایند، تاکنون بسیاری از مسئولین آمده اند و فقط قول شنیدیم، در زمان بارندگی راه ارتباطی ما با مرکز بخش به کلی قطع می شود یا هم به سختی میتوان تردد کرد.

,

وی در ادامه گفت: نبود پل در اینجا جان خانواده ام را گرفت و چهارسال فقط و فقط قول شنیدیم و از مسئولان و فرماندار رودان می خواهیم که نگاه ویژه ای به این مورد داشته باشید تا که خدای نکرده کسی داغدار نشود، چرا کسی به فکر نیست حتما باید اتفاقی رخ بدهد تا کاری انجام دهید.

,

یکی از اهالی روستای بیدان در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به وعده های بی نتیجه مسئولین اظهار کرد: سالهاست که مسئولین می آیند و فقط وعده می دهند، گناه مردم بخش رودخانه چیست که سالهاست بی مهری را تحمل کنند.

,

وی ادامه داد: در این چند سال وعده مسئولین بر زمین مانده و احداث این پل فقط در حد عکس برای تبلیغ باقی مانده است و همه مردم رودخانه انتظار رفع مشکلات در حوزه راه و مسیر های ارتباطی را دارند و تقاضا می کنیم به داد مردم این بخش و روستاهای رودخانه برسید.

,

انتظارات مردم از استاندار هرمزگان، فرماندار رودان و منتخبین شان در مجلس شورای اسلامی بسیار جدی و قاطع و ضروری و البته نماینده محترم باید با پرداخت به همان رسالت اصیل خود یعنی برای رفع مشکلات مردم چاره اندیشی کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه