اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف خراسان‌جنوبی مطرح کرد

اجرای مصوبه منع فعالیت بعد از ساعت 18؛ از امروز در خراسان جنوبی/ صنوف متخلف پلمپ می‌شوند

اجرای مصوبه منع فعالیت بعد از ساعت 18؛ از امروز در خراسان جنوبی/ صنوف متخلف پلمپ می‌شوند
علیزاده گفت: چنانچه صاحبان اصناف غیرضروری از ۲۲ آبان بعد از ساعت ۱۸ فعال باشند و تخلفی مشاهده شود در اولین برخورد واحد صنفی پلمپ خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا علیزاده‌بیرجندی رئیس اتاق اصناف خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص مصوبه ستاد مقابله با بیماری کرونا خراسان جنوبی مبنی بر تعطیلی اصناف غیرضروری از ساعت ۱۸، اظهار کرد: با توجه به جلسه‌ای که در تاریخ ۲۰ آبان ماه در ستاد استانی کرونا در استانداری خراسان‌جنوبی برگزار شد مصوب شد اصناف غیر ضروری از ساعت ۱۸ به بعد اجازه فعالیت نداشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,

وی افزود: با توجه به این‌که در این جلسه مقرر شد این مصوبه از تاریخ ۲۰ آبان اجرایی شود اما به دلیل طولانی شدن جلسه در تاریخ ذکر شده تا بعدازظهر روز سه شنبه لذا این مصوبه در تاریخ ۲۰ آبان به اصناف ابلاغ نشد.

,

رئیس اتاق اصناف خراسان‌جنوبی بیان کرد: در تاریخ ۲۱ آبان ماه جلسه‌ای با حضور روسای تمام صنوف مختلف برگزار و مصوبه جهت اجرا از تاریخ ۲۲ آبان ماه ابلاغ شد. اگر طی این دو روز اصناف بعد از ساعت ۱۸ مشغول بکار بودند به دلیل تأخیر در ابلاغ مصوبه است و تخلف محسوب نمی‌شود.

,

علیزاده عنوان کرد: مصوبه تعطیلی اصناف غیرضروری از ساعت ۱۸، تا ۲۰ آذرماه اجرا خواهد شد.

,

وی اظهار کرد: کار نظارت و بازرسی بر اجرای این مصوبه با همکاری اتاق اصناف، مسئولان اتحادیه‌ها و معاونت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان انجام می‌شود.

,

رئیس اتاق اصناف خراسان‌جنوبی گفت: مقرر شده امروز در اولین روز اجرای مصوبه، ساعت ۱۸ گشت مشترک با همکاری اتاق اصناف، مسئولان اتحادیه صنوف مختلف و معاونت بازرسی صمت استان در سطح بازار برگزار شود.

,

علیزاده تصریح کرد: چنان‌چه در گشت مشترک، صاحبان اصناف غیرضروری بعد از ساعت ۱۸ فعال باشند و تخلفی مشاهده شود در اولین برخورد واحد صنفی پلمپ خواهد شد؛ چراکه اطلاع رسانی کامل به اصناف انجام شده و چنانچه تخلفی مشاهده شود دلیلی به اخطار شفاهی و کتبی وجود ندارد. واحد پلمب شده نیز تا یک ماه فک پلمب نخواهد شد.

,

وی خاطرنشان کرد: چنانچه شهروندان شاهد تخلف و فعالیت اصناف غیرضرور بعد از ساعت ۱۸ بودند می‌توانند با شماره‌های ۱۲۴ و ۰۵۶۳۲۲۲۷۱۷۲ تماس گرفته و تخلف را گزارش دهند.

,

رئیس اتاق اصناف خراسان‌جنوبی گفت: از کسبه تقاضا می‌شود در راستای اجرای این مصوبه نهایت همکاری را داشته باشند تا منجر به پلمب نشود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه