اخبار داغ

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر مطرح کرد؛

تقسیم کار در میان نمایندگان استان/ پیگیر حل مشکلات حاشیه‌نشینی هستیم

تقسیم کار در میان نمایندگان استان/ پیگیر حل مشکلات حاشیه‌نشینی هستیم
متفکر آزاد گفت: در بین نمایندگان استان تقسیم کار کرده‌ایم و این موضوع از عوامل مهم در پیشبرد اهداف توسعه ای استان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، روح الله متفکرآزاد پیش از ظهر امروز در جلسه هم اندیشی با مدیران و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اظهار داشت: تمرکز نمایندگان در سال نخست فعالیت خود بر مسائل معیشتی و اقتصادی مردم بود زیرا این دغدغه اصلی‌ترین دغدغه نمایندگان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با اشاره به اولویت‌بندی طرح‌ها در مجلس و افزایش کارآیی آن گفت: امیدواریم این روال تا پایان این دولت ادامه یافته و همکاری‌ها با دولت منسجم و هدفدار باشد. پیگیری پروژه‌ها جزو فعالیت‌های روزمره نمایندگان است و از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تقاضا داریم با ارائه گزارش‌ها و تحلیل‌های به هنگام نمایندگان را در پیگیری دقیق‌تر این پروژه‌ها یاری کند.

,

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس به پیگیری بحث حاشیه نشینی در تبریز و برگزاری چندین جلسه با دکتر نوبخت در این خصوص اشاره کرد و عنوان کرد: پیگیر طرح‌های اجرایی برای حل مشکل حاشیه‌نشینی در تبریز هستیم که جز چند شهر اول در مساله حاشیه‌نشینی است.

,

وی تقسیم کار بین نمایندگان استان را نشان از همدلی و اتحاد بین نمایندگان دانست و یادآور شد: این موضوع از عوامل مهم در پیشبرد اهداف توسعه ای استان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه