اخبار داغ

درنشست هم افزایی فعالان رسانه اردبیل مطرح شد؛

رسانه ها و خبرنگاران مظلومانه در خط مقدم جنگ نرم ایستاده اند/ تحولات منطقه ای در قره باغ بصورت لحظه ای رصد شد

رسانه ها و خبرنگاران مظلومانه در خط مقدم جنگ نرم ایستاده اند/ تحولات منطقه ای در قره باغ بصورت لحظه ای رصد شد
سردار بابازاده از فعالیت های مظلومانه رسانه های استان اردبیل خبرداد و گفت: رسانه مظلومانه در خط مقدم جنگ نرم ایستاده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما، سردار سرتیپ پاسدار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس ( ع) استان اردبیل اظهار داشت: خبرنگاران قشر مظلوم وغریب بوده و با این شرایط دلسوزانه در تنویر و اقناء افکار بینندگان تلاش می کنند که مصداق آن پوشش اخبار جنگ قره باغ بوده و جای قدردانی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

سردار بابازاده با اشاره به اینکه در هرتکلیف و مسئولیتی به معنی واقعی باید بسیجی بود گفت: هرجایی که افراد دلسوز انقلاب هستند؛ بسیج بوده و لو کارت بسیج یا عضویت هم نداشته باشند.

,

وی در ادامه دشت مغان را از چند جنبه حساس ارزیابی کرد و افزود: امنیت منطقه مرزی شمال استان بسیار مهم بوده زیرا این دشت ملت وفادار و عشایر غیور و پشتییبان انقلاب داشته و از نظر کشاورزی نیز بسیار مهم است.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به آرامش موجود در بین مردم نوار مرزی آین آرامش را مرهون فداکاری های شهدا و مجاهدت خاموش دانشمندان صنایع دفاعی و شجاعت مردم این دیار دانست.

,

بابازاده امید آفرینی بین مردم را مهم برشمرد و گفت: رسانه های کشور در برابر امپراطوری قدرتمند رسانه ای جهان ایستاده و در تنویر افکار مردم مجاهدت می کنند.

,

سردار سرتیپ جلیل بابازاده در پایان تاکید کرد: با استقرار تجهیزات نظامی لازم و با درک حساسیت موضوع نوار مرزی تدابیر لازم و هر نوع پیامد احتمالی؛ رصد، تحلیل، ارزیابی و تصمیم گیری شده است.

,

تحمیل وارونه وار رسانه های غرب بر افکار عمومی مردم

, تحمیل وارونه وار رسانه های غرب بر افکار عمومی مردم , تحمیل وارونه وار رسانه های غرب بر افکار عمومی مردم ,

حجت الاسلام نجات فیاضی رئیس دفتر ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در این وبینار که بصورت جمعی و استانی از ستاد سپاه استان پخش می شد؛ اظهار دشت:همانطوری که قبلا بارها گفته شده است؛ بسیج متعلق به هیچ گروه و حزب نبوده و توده ای از ملتِ متعلق به انقلاب است.

,

حجت الاسلام فیاضی ادامه داد: در هر کار خیر و بحران عمومی، بسیج به میدان آمده و کارایی خود را به اثبات رسانده است.

,

وی در ادامه با اشاره به قدرت رسانه ای در جهان افزود: رسانه های قدرتمند بیگانه حقیقت را کاملا وارونه و باور پذیر به افکار مردم دنیا تحمیل می کنند.

,

فیاضی با قدردانی از رسانه های استان بویژه صدا و سیمای مرکز استان و دیگر رسانه ها در دو موضوع انتشار برگزاری یادواره های شهدا و عزاداری ها در کوچه و محله با رعایت پروتکل بهداشتی و نیز بحث آگاهی دهی ویروس کرونا گفت: فرهنگ سازی راه های پیشگیری و اطلاع رسانی در باره کرونا از سوی رسانه های استان قابل تقدیر بوده و در باره یادواره شهدا و پخش و پوشش آن از سوی سیمای استان نیز موجب رضایت خانواده های شهدا شد.

,

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ قره باغ بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان نیز تصریح کرد: جنگ و مناقشه در منطقه ما و همسایگی ایران نگران کننده بوده و آمریکا همیشه دنبال توسعه جنگ در مناطق آسیا بوده است.

,

فیاضی در ادامه با قدردانی از خبرنگاران مرزی استان، در پوشش لحظه ای و بموقع رویداد درگیری ها و اخبار آن، تلاش های آنان را تحسین کرد.

,

وی در ادامه هوشیاری رسانه ها را خواستار شد و گفت: عده ای قصد ایجاد آشوب با توسل به بهانه گرانی دارند که لازم است رسانه ها دراین خصوص هوشیار باشند.

,

وی در پایان سخنان خود از بیانیه رئیس جمهور کشورمان در خصوص آزادی قره باغ این اقدام را شایسته ارزیابی کرد.

,

در ادامه این جلسه ملاجوادی رئیس صدا و سیمای مرکز اردبیل این رسانه را در کنار بسیج و سپاه عنوان کرد و گفت: در هفته بسیج فعالیت و برنامه های بسیج از این شبکه پخش خواهد شد.

,

وی در ادامه بر ارتقاء کیفی پخش برنامه های بسیج و هم اندیشی این دو سازمان را مورد تاکید قرار داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه