اخبار داغ

روز برگزاری سومین جلسه دادگاه نتانیاهو مشخص شد

روز برگزاری سومین جلسه دادگاه نتانیاهو مشخص شد
سومین جلسه رسیدگی به اتهامات فساد مالی و دولتی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هفته بعد در دادگاه قدس اشغالی و به منظور تعیین تکلیف مسائل مربوط به شاهدان در این پرونده‌ها برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در بحبوحه جولان همه‌گیری ویروس «کووید۱۹» در فلسطین اشغالی اکنون خبر می‌رسد که تاریخ برگزاری جلسه سوم دادگاه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم نیز مشخص شده است.

به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، دادگاه قدس اشغالی روز یکشنبه سومین جلسه رسیدگی به پرونده‌های فساد مالی و دولتی نتانیاهو را با حضور سه قاضی برگزار می‌کند.

بر این اساس، از جمله مسائلی که قرار است در این جلسه دادگاه بررسی شود، تعیین تکلیف شاهدان دولتی است که باید در ماه ژانویه (۲۰۲۱) علیه نتانیاهو در دادگاه شهادت بدهند که از ماه می تاکنون بر سر حضور برخی از آنها مجادلات بسیاری شده است.

پلیس رژیم صهیونیستی سه پرونده در خصوص فساد دولتی و مالی علیه وی تشکیل داده و طی سه سال اخیر از منابع مختلفی شامل دستیاران و وزیران پیشین کابینه، بازجویی کرده است.

دومین جلسه محاکمه نتانیاهو روز بیست‌ونهم تیر ماه بعد از وقفه‌ای ۵۵ روزه به دلیل شیوع ویروس کرونا، با قرائت دادخواست دادستانی رژیم صهیونیستی و پلیس علیه او در جریان پرونده موسوم به «پرونده ۱۰۰۰»، برگزار شد. دیگر متهمان در این پرونده، «شائول اِلوویچ» صاحب‌امتیاز نشریه واللا و مالک شرکت «بیزک» بزرگترین اپراتور مخابراتی رژیم صهیونیستی و همچنین «آرنون موزس» صاحب‌امتیاز نشریه «یدیعوت آحرونوت» هستند.

پیشتر،‌ «رونی الشیخ» رئیس پلیس سابق رژیم صهیونیستی گفته بود اگر نتانیاهو تا پایان روند دادرسی در این سمت باقی بماند، اسرائیل هزینه غیرقابل پرداختی را متحمل می‌شود، پس باید زودتر استعفا دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه