اخبار داغ

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای:

برف پس از ماه‌ها آخرهفته‌های کرونایی را تعطیل کرد

برف پس از ماه‌ها آخرهفته‌های کرونایی را تعطیل کرد
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان این که در تمامی محورهای استان تهران با اشاره به بارش باران و مه گرفتگی شدید، گفت: در محور های کوهستانی شمال و شرق استان تهران شاهد بارش برف پاییزی و ترافیک روان هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عادل مصدقی معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، اظهار کرد: از روز سه شنبه شاهد ورود سامانه بارشی در استان تهران بودیم و طبق پیش بینی هواشناسی عصر امروز این سامانه شدت می‌گیرد.

وی با بیان این که از ساعات ابتدایی امروز  شاهد بارش برف در محورهای کوهستانی شمال و شرق استان تهران هستیم، افزود: در محور های کوهستانی استان تهران به خصوص شهرستان های شمیرانات، دماوند و فیروزکوه شاهد بارش برف در گردنه های این شهرستان ها مانند گردنه امام زاده هاشم (ع) هستیم.

مصدقی بیان کرد: در دیگر نقاط استان تهران بارش باران و مه گرفتگی شدید مشاهده می‌شود و به غیر از ترافیک در محور تهران- کرج و تهران- ساوه، تمامی محورها دارای بار ترافیکی روان هستند.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با بیان این که پیش بینی می‌شود، محور‌های هزار و فیروزکوه دارای بار ترافیکی سنگینی خواهند شد، اضافه کرد: با توجه به فعال شدن سامانه بارشی و تردد مسافران به استان‌های شمالی، پیش بینی می‌شود تردد در منطقه گردنه امام زاده هاشم (ع)  و گیلاوند و نیز محور قدیم جاجرود، دارای بار ترافیکی سنگینی خواهند شد و مسافران نکات ایمنی را رعایت کنند.

مصدقی با اشاره به این که  به دلیل بارش برف در مناطق کوهستانی استان تهران، چندین نوبت نمک و شن پاشی توسط راهداران اجرا شده است، تصریح کرد: از بعد از ظهر چهارشنبه شنبه به دلیل وجود بارش برف در مناطق کوهستانی، راهداران در چندین نوبت نمک و شن پاشی را آغاز کردند و حدود ۵۰ خودرو راهداری در حال گشت و خدمات دهی در محور های استان تهران، فعال است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۷ راهدار خانه استان تهران در حالت آماده باش هستند و آمادگی این را خواهیم داشت تا در صورت نیاز، به مسافران اسکان اضطراری دهیم.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در پایان از تمامی مسافران درخواست کرد با توجه به شرایط ویروس کرونا و وضعیت جوی، از سفرهای غیر ضروری خود داری کنند، عنوان کرد: هموطنان در استان تهران قبل از تردد در محورهای استان تهران، با گرفتن شماره ۱۴۱ از وضعیت راهها آگاهی کامل را داشته باشند تا دچار مشکل در محورها نشوند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

منبع:فارس

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه