اخبار داغ

روزهای پر کار بابا برقی

باد و باران برق را با خود برد/قطعی مکرر برق در پایتخت طبیعت ایران

باد و باران برق را با خود برد/قطعی مکرر برق در پایتخت طبیعت ایران
باز باد وباران با هم آمد تا قطعی مکرر برق در نقاط مختلف یاسوج مردم را کلافه کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ،همانگونه که روز های گذشته مسئولان هواشناسی از وقوع بارش‌های بیش از نرمال و احتمال سیل و همچنین در بعضی ساعات وزش باد نسبتاً شدید خبر داد بود،در روز جمعه شاهد اولین وزش بادهای شدید بودیم،بادهایی که با آمدنشان یاسوج را خاموشی فرو بده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

خسارت به وسایل برقی شهروندان

,

قطعی مکرر برق در نقاط مختلف یاسوج از صبح امروز تا کنون سبب کلافگی مردم و همچنین وارد کردن خسارت به وسایل برقی شده زیرا هر لحظه شاهد قطع و وصل برق هستیم.

,

بر اساس رویه معمول،یکی از نکاتی که باعث این موضوعات شده وجود تمامی خطوط برقرسانی فشار متوسط در کهگیلویه و بویراحمد  به صورت هوایی بوده که درصورت وزش های شدید باد و بارش ها متاسفانه قطع و خاموشی های ناخواسته بدنبال دارد.

,

باد و باران برق را با خود برد

,

اما مسئله ای که باعث دلخوری مردم آن هم در پایتخت طبیعت  ایران و برخی از مناطق دیگر شده است نوسانات برق و قطع چندین باره برق در این روز تعطیل بوده است.

,

بر اساس روند های معمول در روزهای تعطیلی بایدنوسات برق کمتر از دیگر روزها باشد و به دلیل تعطیلی و نبود کارمندان ادارت، این موضوع نباید صورت گیرد،اما آنچیزی که به عینه دیده شده قطع مکرر برق آن هم به دلایلی همچون بارندگی و باد بوده است.

,

استانی پر برق اما همیشه به دنبال برق

,

از سویی شبکه توزیع برق استان که  عمر کوتاهی داردنبایددربرابر این گونه بادهاوبارش هااینگونه ضعیف نشان دهد و قطع و وصل مکرر آن باعث دلخوری بسیاری از شهروندان شده است .

,

استان کهگیلویه وبویراحمد در حال درکریدر برق رسانی به استانهای دیگر قرار دارد که قطع و وصل های مکرر برق در مرکر استان بسیار تعجب بر انگیز بوده است.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه