اخبار داغ

روز گذشته:

برگزاری جلسات چند ساعته در شهرستان بهمئی و شرایط سیاه کرونایی/مقاومت مسئولان در اجرایی کردن مصوبات ستاد کرونا

برگزاری جلسات چند ساعته در شهرستان بهمئی و شرایط سیاه کرونایی/مقاومت مسئولان در اجرایی کردن مصوبات ستاد کرونا
شیوع گسترده کرونا در استان هنوز نتواسته اند که جلسات چند ساعته در برخی از شهرستان های استان را تعطیل کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس، جلسات ستاد کرونا با حضور استاندار به صورت هفتگی و گاهی هفته ای دو بار برگزار می شود، حضور استاندار در جلسات ستاد کرونا اهمیت این جلسه را نشان می دهد، بنابراین اجرایی کردن مصوبات این جلسه نیز از ضروریات است و باید توسط مسئولان در سطح شهرستان ها اجرایی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

برخی از شهرستان های استان از جمله گچساران و بویراحمد در وضعیت سیاه کرونا ویروس قرار دارند، و برخی از شهرستان ها نیز در وضعیت نارنجی و زرد هستند، با این وجود گاهی می بینیم که برخی از شهرستان های استان در اجرایی کردن جلسات ستاد کرونا کوتاهی می کنند.

,

در هفته گذشته شاهد برگزاری جلسه  تودیع و معارفه در یکی از شهرستان ها و بخشداری های استان بودیم که با واکنش های مختلفی همراه بود، با توجه به اینکه خطرابتلا به کرونا ویروس در فضای بسته بسیار بالا است اگر جلسه ای هم برگزار می شود حداکثر یک ساعت به طول می انجامد و خیلی سریع به اتمام می رسد.

,

با این وجود روز گذشته در سطح شهرستان بهمئی  جلسه ای تحت عنوان بررسی آسیب های مختلف در این شهرستان برگزار شده است که بیش از ۳ ساعت طول کشیده است، که این موضوع خود جای تامل دارد.اسم جلسه بررسی آسیب ها بوده در حالی که خود جلسه که ۳ ساعت طول کشیده خود یک آسیب است.

,

وقتی مسئولان از مردم انتظار دارند که دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و در مکان های عمومی از ماسک استفاده کنند انتظار می رود که خود مسئولان نیز این موضوعات را رعایت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه