اخبار داغ

شهردار بیرجند مطرح کرد؛

زیباسازی میدان شهید سلیمانی بیرجند تا پایان سال/ طرح المان هنوز مشخص نیست

زیباسازی میدان شهید سلیمانی بیرجند تا پایان سال/ طرح المان هنوز مشخص نیست
جاوید با بیان این‌که طراحی زیباسازی میدان شهید سلیمانی انجام شده و قرار است به مناقصه گذاشته و پیمانکار مشخص شود گفت: برای المان تاکنون دو دفعه فراخوان دادیم اما به المانی که در خور شأن باشد نرسیدیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی جاوید شهردار بیرجند در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص زیباسازی و اجرای المان میدان شهید سلیمانی گفت: برای طرح المان میدان شهید سلیمانی بیرجند تاکنون دو دفعه فراخوان دادیم اما به المانی که در خور شأن باشد نرسیدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,

وی افزود: یک دفعه آقای قشقایی که میدان‌های قدس بیرجند و تهران را طراحی کرده است، طرحی ارائه داد اما هیئت داوران طرح را نپذیرفتند. بار دیگر فراخوان دادیم که تعدادی طرح ارائه شده اما درخور شأن نیست البته این طرح‌ها را در شورای اسلامی شهر بیرجند مطرح می‌کنیم.

,

شهردار بیرجند با بیان این‌که نمی‌خواهیم کار کم‌ارزشی انجام دهیم گفت: طراحی زیباسازی میدان انجام شده و قرار است به مناقصه گذاشته و پیمانکار مشخص شود.

,

جاوید افزود: زیباسازی میدان شهید سلیمانی در سال‌جاری انجام می‌شود.

,

وی با بیان این‌که بار دیگر فراخوان می‌دهیم تا المان درخور شأن طراحی شود اظهار کرد: مکان المان در محل میدان خالی گذاشته می‌شود تا طرح المان مشخص شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه