اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

نگاه انتخاباتی اصلاح طلبان به بایدن و برجام/ روزنامه آفتاب یزد: اصلاحات و روحانی به امید زنده شدن برجام هستند

نگاه انتخاباتی اصلاح طلبان به بایدن و برجام/ روزنامه آفتاب یزد: اصلاحات و روحانی به امید زنده شدن برجام هستند
اصلاح طلبان که به امید احیای برجام برای احیای سیاسی خود هستند دوباره این موضوع را از زبان مردم بیان می کنند و سعی در امیدوارکردن جامعه به مذاکرات دیگری با آمریکا دارند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصلاح طلبان به برجام به مثابه یک راه نجات انتخاباتی نگاه می کنند. اصلاح طلبان تا جایی این روزها پیش رفته اند که خود را حامی جدی «جو بایدن» در تهران معرفی کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

انتخابات سال 1400 چالش جدی این گروه سیاسی است؛ چالشی که با وجود مشکلات عظیمی که کشور در حوزه اقتصادی دارد و برجام علت العلل آن محسوب می شود، برای این جماعت سیاسی بسیار نگران کننده شده است.

,
درواقع همه وعده های سیاسی دولت روحانی همان راهبردی بود که اصلاح طلبان در مذاکره با غرب و امضای برجام دنبال کردند.
,
 
,
حالا روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد در تیتر یک امروز خود با عنوان «اصلاح طلبان به امید احیای برجام» می نویسد: «پرسش مورد بحث این است: با انتخاب بایدن فرصتی برای روحانی و اصلاح‌طلبان تا 1400 با احیای برجام به وجود می‌آید.»
, حالا روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد در تیتر یک امروز خود با عنوان «اصلاح طلبان به امید احیای برجام» می نویسد: «پرسش مورد بحث این است: با انتخاب بایدن فرصتی برای روحانی و اصلاح‌طلبان تا 1400 با احیای برجام به وجود می‌آید.»,
 
,
, ,
 
,
درحالی این روزنامه آشکارا اعلام می کند که دید این جریان سیاسی به برجام به طور کل انتخاباتی است که به نظر کارشناسان امید احیای آن و عمل کشورهای غربی به تعهداتشان بسیار سطح پایینی است و گره زدن دوباره منافع کشور به عملکرد غرب که بدقولی آن آشکار است دوباره افتاده به همان چاه قبلی است. چه اینکه کشور دیگر نه تنها فرصت تجربه دوباره برجام و مخلفات آنرا را ندارد بلکه این روزها مشکلات اقتصادی بسیار رو به فزونی است و مردم به دنبال کسی هستند که راهکار عملی برای این مسائل ارائه کند.
,
 
,
روزنامه آفتاب یزد درباره نیت انتخاباتی اصلاح طلبان می نویسد: « با این حال برای احیای برجام بدون تردید هیچکس همچون حسن روحانی لحظه شماری نمی‌کند چرا که این توافق دستاوردی بود که روحانی با وعده آن در سال 92 پیروز شد و با امید نتایج آن در 96 نتیجه را «تَکرار» کرد. در واقع روحانی در این هشت سال همه تخم مرغ‌ها را در سبد برجام گذاشت که به یکباره از سوی دولت جمهوری خواه آمریکا از دست رفت. در چنین شرایطی حسن روحانی که محبوب آمد اما با کمترین میزان محبوبیت دوره‌اش در حال اتمام است بسیار امیدوار است بار دیگر برجام زنده شود و او به محبوبیتی دست یابد تا شاید در آینده سیاسی خودش نیز از این طریق دستاوردهایی را کسب کند.»
, « با این حال برای احیای برجام بدون تردید هیچکس همچون حسن روحانی لحظه شماری نمی‌کند چرا که این توافق دستاوردی بود که روحانی با وعده آن در سال 92 پیروز شد و با امید نتایج آن در 96 نتیجه را «تَکرار» کرد. در واقع روحانی در این هشت سال همه تخم مرغ‌ها را در سبد برجام گذاشت که به یکباره از سوی دولت جمهوری خواه آمریکا از دست رفت. در چنین شرایطی حسن روحانی که محبوب آمد اما با کمترین میزان محبوبیت دوره‌اش در حال اتمام است بسیار امیدوار است بار دیگر برجام زنده شود و او به محبوبیتی دست یابد تا شاید در آینده سیاسی خودش نیز از این طریق دستاوردهایی را کسب کند.», « با این حال برای احیای برجام بدون تردید هیچکس همچون حسن روحانی لحظه شماری نمی‌کند چرا که این توافق دستاوردی بود که روحانی با وعده آن در سال 92 پیروز شد و با امید نتایج آن در 96 نتیجه را «تَکرار» کرد. در واقع روحانی در این هشت سال همه تخم مرغ‌ها را در سبد برجام گذاشت که به یکباره از سوی دولت جمهوری خواه آمریکا از دست رفت. در چنین شرایطی حسن روحانی که محبوب آمد اما با کمترین میزان محبوبیت دوره‌اش در حال اتمام است بسیار امیدوار است بار دیگر برجام زنده شود و او به محبوبیتی دست یابد تا شاید در آینده سیاسی خودش نیز از این طریق دستاوردهایی را کسب کند.»,
 
,
, , ,
 
,
 
,
این روزنامه اضافه می کند: «از سوی دیگر اما اصلاح‌طلبان نیز همچون دولت روحانی امیدوارند. در این چند سال سرنوشت اصلاح‌طلبان به سرنوشت روحانی گره خورد. این جریان سیاسی با بالا رفتن روحانی بالا رفت و با پایین آمدنش به زیر کشیده شد. بنابراین حالا برخی اصلاح‌طلبان امیدوارند اگر بایدن در این چند ماه آینده به برجام برگردد و اوضاع تغییر کند آنها نیز بتوانند وضعیت خود را در جامعه سروسامان دهند.»
, این روزنامه اضافه می کند: «از سوی دیگر اما اصلاح‌طلبان نیز همچون دولت روحانی امیدوارند. در این چند سال سرنوشت اصلاح‌طلبان به سرنوشت روحانی گره خورد. این جریان سیاسی با بالا رفتن روحانی بالا رفت و با پایین آمدنش به زیر کشیده شد. بنابراین حالا برخی اصلاح‌طلبان امیدوارند اگر بایدن در این چند ماه آینده به برجام برگردد و اوضاع تغییر کند آنها نیز بتوانند وضعیت خود را در جامعه سروسامان دهند.», این روزنامه اضافه می کند: «از سوی دیگر اما اصلاح‌طلبان نیز همچون دولت روحانی امیدوارند. در این چند سال سرنوشت اصلاح‌طلبان به سرنوشت روحانی گره خورد. این جریان سیاسی با بالا رفتن روحانی بالا رفت و با پایین آمدنش به زیر کشیده شد. بنابراین حالا برخی اصلاح‌طلبان امیدوارند اگر بایدن در این چند ماه آینده به برجام برگردد و اوضاع تغییر کند آنها نیز بتوانند وضعیت خود را در جامعه سروسامان دهند.»,
 
,
اصلاح طلبان که به امید احیای برجام برای احیای سیاسی خود هستند دوباره این موضوع را از زبان مردم بیان می کنند و سعی در امیدوارکردن جامعه به مذاکرات دیگری با آمریکا دارند!
, اصلاح طلبان که به امید احیای برجام برای احیای سیاسی خود هستند دوباره این موضوع را از زبان مردم بیان می کنند و سعی در امیدوارکردن جامعه به مذاکرات دیگری با آمریکا دارند!, اصلاح طلبان که به امید احیای برجام برای احیای سیاسی خود هستند دوباره این موضوع را از زبان مردم بیان می کنند , و سعی در امیدوارکردن جامعه به مذاکرات دیگری با آمریکا دارند!,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه