اخبار داغ

قابل توجه مجموعه مدیریت ارشد استان بوشهر؛

غفلت دستگاه‌های اجرایی در حفاری کوچه‌ها با آغاز باران خسارت‌آور است+ تصویر

غفلت دستگاه‌های اجرایی در حفاری کوچه‌ها با آغاز باران خسارت‌آور است+ تصویر
برخی از دستگاه‌های خدمات رسان مانند شرکت آبفا در شهر بوشهر به جهت ارائه خدمات، اقدام به حفاری کردند که بعداز پایان عملیات اجرایی و ارائه گزارش کار، پروژه را رها و با آغاز فصل بارش حفاری‌ها عمیق‌تر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، فصل بارش باران و سرما در استان بوشهر از روز گذشته آغاز شد که براساس اعلام سازمان هواشناسی در بارندگی روز گذشته، ۱۴ میلیمتر به ثبت رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

بارش رحمت الهی در کنار برکاتی که داشت، اما آبگرفتگی کوچه‌ها و معابر عمومی را نیز به دنبال داشت که نیاز است مسئولین خدمات شهرداری بندر بوشهر  با همکاری سایر دستگاه های اجرایی از همین ابتدای فصل بارش به فکر راه‌کاری برای خروج آب‌های سطحی باشند.

,

, ,

یکی از مناطقی که سالها است مردم آن از اولین بارش باران در زمستان تا اوایل فصل تابستان شاهد آب گرفتگی هستند، محللات تنگک ها است که همچنان در سایه بی توجهی مسئولین و قول های پی در پی دستگاه های اجرایی اقدام مناسبی انجام نشده است.

,

, ,

برخی از دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان استان بوشهر در راستای ارائه خدمات به شهروندان، اقدام به حفاری کوچه و خیابان های شهر کرده اند. اما برخی از این دستگاه های اجرایی بعداز پایان عملیات حفاری، ترمیم آسفالت‌های کوچه وو خیابان‌ها رها کردند و با بارش باران این حفاری‌ها باعث گودال‌های عمیق شده و امکان خسارت‌های مالی و انسانی خواهد شد.

,

, ,

نیاز است مجموعه مدیریت شهری و استاندار تذکر جدی به دستگاه‌های اجرایی دهد تا پروژه‌های حفاری آسفالت‌ها در استان با فوریت ترمیم شود.

,

نیاز تامین اعتبار برای توسعه کانال دفع آبهای سطحی جاده نیروگاه

, نیاز تامین اعتبار برای توسعه کانال دفع آبهای سطحی جاده نیروگاه,

ایمان چارکی جانشین ستاد مدیریت بحران شهرداری بوشهر در جمع خبرنگاران، گفت: قبل از بارش باران همه تیم های خدمات شهرداری بندر بوشهر در آماده باش کامل هستند که در هر شیفت بحدود ۵۰ نفر از مجموعه سازمان‌های پسماند، فضای سبز، آتش نشانی و شهرداری مناطق مختلف بوشهر به جهت رفع مشکلات و معظلات احتمالی حضور خواهد داشت.

,

, ,

چارکی با اشاره به آب‌گرفتگی در برخی منماطق شهر بوشهر، افزود: در سالهای گذشته آب گرفتگی در محلات تنگک‌ها، خیابان خبرنگار و سراهی عاشوری شاهد بیشترین آبگرفتگی بودیم که با تلاش نیروهای شهرداری در کمترین زمان مشکل رفع شد. اما حدود ۴۰۰  متر کانال دفع آبهای سطحی در جاده نیروگاه مقابل تنگک ایجاد شده که باید با تامین اعتبار توسعه یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه