اخبار داغ

معاونت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه خبر داد

اجرای طرح «شیفت ایثار» در بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) شهرستان ابرکوه

اجرای طرح «شیفت ایثار» در بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) شهرستان ابرکوه
عزیزی گفت: هم اکنون تعداد 30 نفر از جهادگران شهرستان ابرکوه در قالب « شیفت ایثار» و در کنار کادر ایثارگر درمان مشغول خدمت رسانی به بیماران کرونایی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا؛ محمد عزیزی مسئول معاونت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه  در حاشیه اجرای طرح خدمت‌رسانی «شیفت ایثار» اظهار داشت: با هماهنگی انجام‌شده میان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) شهرستان ابرکوه، طرح شهید وحید زمانی‌نیا "شیفت ایثار" با حضور بسیجیان و جهادگران شهرستان جهت خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی و همیاری نیروهای اجرایی در بیمارستان راه‌اندازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی ادامه داد: در این راستا خواهران و برادران جهادی پس از اعلام آمادگی، داوطلبانه در طرح ثبت‌نام کرده و سپس با رعایت کامل اصول بهداشتی ویژه جهت انجام فعالیت‌های حوزه نظافت و خدماتی، کمک به رفت‌وآمد بیماران به بخش‌های مختلف سی‌تی‌اسکن و آزمایشگاه در بیمارستان حاضر می‌شوند.

,

عزیزی تاکید کرد: اجرای برنامه‌های معنوی فرهنگی باهدف بالابردن روحیه بیماران کرونایی نظیر مزین کردن دیوارهای بیمارستان به آیات و روایات، شعارنویسی بر روی لباس جهادگران سلامت، گرداندن پرچم حرم حضرت ابوالفضل(ع) و حضرت رقیه(س) بین بیماران از دیگر فعالیت‌های این طرح بود. 

,

وی  بیان داشت: طرح خدمت‌رسانی شیفت ایثار طی ۲۰ روز گذشته تاکنون در تنها بیمارستان شهرستان ابرکوه، در حال اجرا می‌باشد.

,

وی اعلام کرد: هم اکنون تعداد 30 نفر از جهادگران شهرستان در قالب گروه‌های 3 الی 6 نفر در شیفت‌های شبانه شرکت کرده و دیگر داوطلبان علاقه‌مند نیز می‌توانند برای ثبت‌نام در طرح شیفت ایثار با ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه