اخبار داغ

مسئول نمایندگی صنعت، معدن و تجارت میامی:

۱۳۰۰ مورد بازرسی از اصناف انجام شد

۱۳۰۰ مورد بازرسی از اصناف انجام شد
امیر بشیری گفت: حدود یک هزار و ۳۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی شهرستان میامی با موضوع اعمال محدودیت‌های کرونایی انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، امیر بشیری روز جمعه در حاشیه بازدید از اصناف شهر میامی افزود: حدود یکهزار و ۳۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی این شهرستان انجام شده است و هرماه حدود ۱۷۵ بازدید از صنف های مختلف سطح شهرستان انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی تصریح کرد: در این رابطه ۵۷ تذکر کتبی به صنف های متخلف داده شده است و عمده تخلفات در سطح شهرستان گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت است.

,

مسئول نمایندگی صنعت، معدن و تجارت میامی با بیان اینکه نظارت بر عملکرد اصناف در چهارچوب قانون و با همکاری برخی دستگاه های اجرایی شهرستان انجام می شود ، اظهارداشت: برای موارد تخلف احراز شده در زمینه کم فروشی و عدم درج قیمت پرونده تشکیل شده و به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

,

وی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت در واحدهای مختلف صنفی مراتب را با مراجعه به بازرسی اتاق اصناف و یا نمایندگی صنعت،معدن و تجارت شهرستان گزارش کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه