اخبار داغ

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در البرز مطرح کرد؛

رعایت مصوبات ستاد کرونا در ۹۰ درصد واحدهای صنفی البرز/ ۸۵ اکیپپ نظارتی در کرج فعالیت دارند

رعایت مصوبات ستاد کرونا در ۹۰ درصد واحدهای صنفی البرز/ ۸۵ اکیپپ نظارتی در کرج فعالیت دارند
نور محمد فردی گفت: در حال حاضر ۲۵ اکیپ نظارتی در فردیس و ۸۵ اکیپ هم در کرج فعالیت دارند و بر اساس بازرسی های انجام شده، ۹۰ درصد واحدهای صنفی مصوبات ستاد کرونا را رعایت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در البرز امروز شنبه با اشاره به اینکه پیشنهاد تعطیلی دو هفته ای تهران برای کاهش مبتلایان کرونا به ستاد ملی داده شده است، در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه در محدودیت ها تهران و کرج با هم در نظر گرفته می شود در صورت تعطیلی تهران، البرز هم تعطیل خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
نور محمد فردی نظارت بر اجرای محدودیت های جدید برای فعالیت صنوف رده دو، سه و چهار را از جمله وظایف قرارگاه مقابله با کرونا دانست و افزود: همچنین بررسی مصوباتی که اجرا نشده اند یا در اجرای آن ضعف وجود دارد از دیگر وظایف دیگر این قرارگاه خواهد بود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه فعالیت  صنوف مذکور بعد از ساعت ۱۸ مجاز نیست و در صورت مشاهده اقدامات قانونی لازم انجام می‌شود، اظهار داشت: در حال حاضر ۲۵ اکیپ نظارتی در فردیس و ۸۵ اکیپ هم در کرج فعالیت دارند تا این مصوبه به خوبی اجرایی شود اگر چه بر اساس بازرسی های انجام شده، ۹۰ درصد واحدهای صنفی مصوبات را رعایت می کنند.
,
 
,
فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در البرز در خاتمه با تاکید بر اینکه در صورت عدم رعایت مردم چاره ای جز اعمال محدودیت های سختگیرانه تر نداریم، تصریح کرد: مردم باید توجه لازم را به پروتکل ها داشته باشند تا شاهد افزایش تلفات نباشیم.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه