اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی خبر داد؛

کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در خراسان‌جنوبی

کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در خراسان‌جنوبی
فرشید گفت: طی هفته گذشته ماموران پلیس در خراسان جنوبی یک تن و 318 کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، علیرضا عباسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌جنوبی از برخورد پراید با عابر پیاده حادثه آفرید.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: روز گذشته با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تصادف در در بلوار پیامبر اعظم (ص) روبروی پل شاهرود شهرستان بیرجند بلافاصله مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی به همراه گروه امداد به محل سانحه اعزام شدند.

,

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: مأموران با حضور در صحنه مشاهده کردند که یک دستگاه سواری پراید با عابر پیاده برخورد کرده که در این سانحه رانندگی، عابر پیاده مصدوم و توسط اورژانس به بیماستان منتقل شد.

,

عباسی با بیان این‌که عابر پیاده به دلیل شدت جراحات در بیمارستان جان خود را از دست داد تصریح کرد: علت تصادف از نظر کارشناس راهنمایی و رانندگی بی توجهی راننده خودرو به جلو اعلام شده است.

,

وی از رانندگان خواست قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث ناگوار نباشیم.

,

کشف 62 کیلو و 900 گرم تریاک در بیرجند

, کشف 62 کیلو و 900 گرم تریاک در بیرجند, کشف 62 کیلو و 900 گرم تریاک در بیرجند,

غلامرضا شاهوردی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی از کشف 62 کیلو و 900 گرم تریاک در بیرجند خبر داد.  

,

وی افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر خراسان‌جنوبی با انجام اقدامات اطلاعاتی، اخباری دریافت کردند که قاچاقچیان مواد مخدر قصد انتقال مواد افیونی را به شهرهای مرکزی کشور دارند لذا سریعا موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

,

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌جنوبی بیان کرد: ماموران هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی نهبندان- بیرجند دو دستگاه خودروی پژو 405 و پژو پارس قاچاقچیان مواد مخدر را شناسایی و به راننده آن خودروها دستور ایست دادند.

,

شاهوردی عنوان کرد: متهمان به محض مشاهده پلیس متواری شدند و ماموران با اجرای طرح مهار در یک عملیات ضربتی خودروها را نیز حوالی روستای رکات متوقف کردند و در بازرسی از خودروی پژو 405، 62 کیلو و 900 گرم تریاک نیز کشف کردند و خودروی دیگر که راه پاک کن و اسکورت خودروی حامل مواد بوده است توقیف شد.

,

وی تصریح کرد: در این رابطه 4 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراحع قضائی معرفی شدند.

,

قاچاقچیان مواد مخدر در چنگال قانون گرفتار شدند

, قاچاقچیان مواد مخدر در چنگال قانون گرفتار شدند, قاچاقچیان مواد مخدر در چنگال قانون گرفتار شدند,

ناصر فرشید فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی از کشف 608 کیلو و 300 گرم تریاک با عملیات مشترک ماموران انتظامی قزوین در شهرستان سربیشه خبر داد.  

,

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سربیشه برابر اخبار واصله از ماموران انتظامی استان قزوین مبنی بر این‌که یک دستگاه خودروی تریلی قصد انتقال محموله سنگین مواد مخدر از کشور افغانستان به شهرهای مرکزی کشور را دارد لذا موضوع پیگیری و در دستور کار خود قرار دادند.

,

فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان جنوبی بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان سربیشه با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین نسبت به کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی اقدام و یک دستگاه تریلی توسط ماموران در محور درح- سربیشه مشاهده و به آن مشکوک شدند و پس از شناسایی خودرو را متوقف کردند و در بازرسی از آن 608 کیلو 300 گرم تریاک که به صورت ماهرانه‎ای جاساز شده بود کشف کردند.

,

 فرشید با بیان این‌که ماموران در این رابطه راننده خودرو را دستگیر و متهم به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد، تصریح کرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت‌‌های باند قاچاق مواد مخدر، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری متهمان در کمترین زمان ممکن اقدام شود.

,

یک کشته در سانحه رانندگی شهرستان خوسف

, یک کشته در سانحه رانندگی شهرستان خوسف, یک کشته در سانحه رانندگی شهرستان خوسف,

علیرضا رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از تصادف مرگبار سواری پژو 405 با متورسیکلت در شهرستان خوسف خبر داد.  

,

وی افزود: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تصادف در مزار گیو شهرستان خوسف بلافاصله کارشناسان پلیس راه و گروه امداد به محل حادثه اعزام شدند.

,

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی بیان کرد: کارشناسان با بررسی صحنه دریافتند یک دستگاه سواری پژو 405 با یک دستگاه متورسیکلت تصادف کرد که در اثر این سانحه راکب متورسیکلت در دم فوت نمود و کارشناس پلیس راه علت این حادثه را بی احتیاطی از جانب راکب موتور به علت عدم رعایت حق تقدم عبور اعلام کرده است.

,

رضایی به رانندگان توصیه کرد: قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث تلخ و مرگبار نباشیم.

,

کشف بیش از 170 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی

, کشف بیش از 170 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی, کشف بیش از 170 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی,

ناصر فرشید فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی از کشف 170 کیلو و350 گرم تریاک در عملیات مشترک با ماموران مرزبانی خراسان رضوی خبر داد.  

,

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان با کسب اخبار و اطلاعات واصله از مرزبانی خراسان رضوی مبنی بر این‌که قاچاقچیان مواد مخدر قصد انتقال مواد افیونی از سفیدآبه- نهبندان را دارند که بلافاصله موضوع پیگیری و در دستور کار  خود قرار دادند.

,

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی محل دقیق سوداگران مرگ را شناسایی که در بازرسی از محل و خودروی متهم 170 کیلو و 350 گرم تریاک کشف شد و در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

,

فرشید با بیان این‌که مبارزه با پدیده شوم موادمخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده و برخورد با قاچاقچیان و فروشندگان موادمخدر با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

,

کشف 2940 قطعه طیور قاچاق در شهرستان قاین

, کشف 2940 قطعه طیور قاچاق در شهرستان قاین, کشف 2940 قطعه طیور قاچاق در شهرستان قاین,

محمود زال بیکی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قاین از کشف 2940 قطعه طیور قاچاق به ارزش یک میلیارد و 470 میلیون ریال دراین شهرستان خبر داد.  

,

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان قاین هنگام گشت زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

,

فرمانده انتظامی قاین گفت: ماموران انتظامی قاین در بازرسی از خودرو 2940 قطعه مرغ زنده فاقد مجوز های بهداشتی کشف کردند که کارشناسان ارزش ریالی را یک میلیارد و 470 میلیون ریال برآورد کردند.

,

زال بیکی با بیان این‌که یک متهم دستگیر و به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار پلیس قرار دارد و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهدشد و از شهروندان درخواست می‌شود تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های 110 به پلیس اطلاع دهند.

,

کشف یک تن و 318 کیلوگرم انواع مواد مخدر در خراسان‌جنوبی  

, کشف یک تن و 318 کیلوگرم انواع مواد مخدر در خراسان‌جنوبی  , کشف یک تن و 318 کیلوگرم انواع مواد مخدر در خراسان‌جنوبی  ,

ناصر فرشید فرمانده انتظامی استان گفت: طی هفته گذشته ماموران پلیس در خراسان جنوبی یک تن و 318 کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف کردند.  

,

وی افزود: با تلاش ماموران جان بر کف پلیس در خراسان جنوبی طی یک هفته گذشته یک تن و 318 کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده است و مأموران 125 قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر کردند.

,

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی با بیان این‌که 13هزار 410 لیتر سوخت قاچاقچیان طی یک هفته کشف شده است؛ افزود: ماموران در این زمینه حمل قاچاق کالا و فراورده های نفتی نیز 59 قاچاقچی را دستگیر کردند.

,

فرشید با اشاره به دستگیری 64 سارق طی هفته گذشته تصریح کرد: سارقان دستگیر شده به 140 فقره سرقت در خراسان جنوبی اعتراف کرده‌اند.

,

وی به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و گفت: طی هفته گذشته 178 خودرو و 211 موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه