اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور:

اقتصادمردم‌پایه شود، محرومیت‌زدایی شتاب می‌گیرد/ در 50 روز منتهی به پایان ماه رمضان، مردم ایران 7 میلیون بسته معیشتی به دست نیازمندان رساندند

اقتصادمردم‌پایه شود، محرومیت‌زدایی شتاب می‌گیرد/ در 50 روز منتهی به پایان ماه رمضان، مردم ایران 7 میلیون بسته معیشتی به دست نیازمندان رساندند
سردار زهرایی گفت: مردم ایران در 50 روز منتهی به پایان ماه رمضان، 2 هزار میلیارد کمک نقدی و غیرنقدی و 7 میلیون بسته معیشتی را به دست نیازمندان رساندند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت،سردار محمد زهرایی، در آیین افتتاحیه پروژه مجتمع آبرسانی سطوه، بیدستان و مهدی آباد که با مشارکت سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان و سازمان آب و فاضلاب این استان رقم خورد، اظهار داشت: در 8 سال دفاع مقدس نتیجه پیروزی این جنگ، نه با کمک مردم بلکه فقط با مردم به نتیجه رسید و نقطه قوت این انقلاب این است که پایه و یکی از ارکان نظام همین مردم هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: دشمن هم روی همین نقطه قوت نظام دست گذاشته است؛  همان جوری که 8 سال دفاع مقدس با مردم پیروز شد در جنگ اقتصادی هم با حضور و مشارکت مردم پیروز می شویم، 2 روی سکه هم است یک طرف دولت و نظام اداری و بسیج و سپاه و نهاد های انقلابی همه باهم حتی شرکت های خصوصی و نیمه دولتی همه باید همت کنند به اینکه خدمت کنند و مردم را به کار بگیرند و باور داشته باشند و اراده مدیریتی و سیاسی را در نقش آفرینی حداکثری مردم را داشتند و هر دستورالعمل و اعتبار و برنامه مشترک است به نفع مردم تغییر و تفسیر شود.

,

وی افزود: روی دیگر این سکه خود مردم هستند و در 8 سال دفاع مقدس هم اگر مسئولی ضعیف تر بود و یا فرمانده ای پای کار نبود مردم خودشان را فعال تر کردند اما کمتر شاهدیم که مردم در جنگ اقتصادی مانند دفاع مقدس پای کار بیایند که باید ظرفیت های مردمی فعال شود و اقتصاد ما مردم پایه شود و وقتی مردم پایه شد محرومیت زدایی در دل مردم شکل می گیرد و نیاز به اعتبارات دولتی نیست.

,

سردار زهرایی خاطرنشان کرد: نظام سلطه دست از انقلاب بر نمیدارد مگر اینکه ما را ساقط کند و یا بر ما سیطره بیندازد، ناچاریم که قوی شویم؛ یک تحریف دیگری هم که در حال صورت گرفتن است این است که جنگ رودرو و نظامی در مخلیه هیچ کسی هم نمی گنجد و کشور به آن توانمندهای لازم و مورد نیاز خودش رسیده است؛اما از ناحیه تحریف و بذرپاشی تخم ناامیدی دشمن در حال تلاش است که «ما نمی توانیم» و «بودجه نیست» و «به بن بست رسیدیم» که تمام فشار فضای مجازی و جنگ روانی به این سمت است که در حال عمل کردن هستند.

,

وی گفت: انتخابات آمریکا بدتر از سال 88 ماست اما سال 88 ما چه بازتابی پیدا کرد که برای اینکه حکومت مردمی نیست و چه اعتراضاتی است اما الان ببنید چه نمایش پوشالی از دموکراسی خودشان تعریف می کنند اما حقانیت نظام و انقلاب ما را که مردم پایه است مخفی می کنند اینها بخشی از اقدامات دشمن در عرصه تحریف و ناامیدی است.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: مردم ایران اسلامی در جریان کرونا با وجود اینکه وضعیت معیشتی خودشان خوب نبود اما سفره خودشان را به دو نیم تقسیم کردند تا به داد همدیگر برسند اما در کشورهای غربی در زمان شیوع کرونا به واسطه هراس از اتمام اجناس، مردم به فروشگاه ها حمله ور شدند و برخی از مسئولانشان استعفا دادند و یا سکته کردند.

,

وی با اشاره به مرحله اول کمک مومنانه در قرارگاه امام حسن(ع) کشور گفت: در طی 50 روز 20 روز قبل از ماه رمضان و خود ماه رمضان مردم ایران اسلامی 2 هزار میلیارد تومان نقدی و غیر نقدی کمک کردند و 7 میلیون بسته معیشتی هر بسته ای معادل 300 هزار تومان با وجود وضعیت تنگاهای معیشتی مردم تهیه شد و به نیازمندان داده شد.

,

سردار زهرایی تصریح کرد: مردم ما در جریان کرونا حماسه ها آفریند که این حماسه های ارزشمند را شما در هیچ جای دنیا نمی توانید این انسجام و پایندی ارزشمند را پیدا کنید؛ در جنگ اقتصادی هم با حضور مردم شکست این جنگ و پیروز شدن بر دشمن مقدور خواهد بود.

,

وی در پاسخ به این سوال که چرا پس از 40 سال انقلاب همواره می گویید محرومیت زدایی گفت: وضعیت پیشرفت الان انقلاب اسلامی با قبل از انقلاب قابل قیاس و مقایسه نیست اما محرومیت رشد پیدا می کند، در یک زمانی گوشی همراه نبود و اینترنت نبود اما الان اینترنت نداشتن یک محرومیت است؛ الان در فضای مجازی و در زمان کرونا تبلت داشتن برای یک دانش آموز ضرورت شده است و اگر کسی نداشته باشد محرومیت است؛ ما باید کاری کنیم که محرومیت زدایی از محرومیت زایی جلو بزند یعنی آدم های محرومیت زا و قانون های محرومیت زا نداشته باشیم و کُند عمل نکنیم و محرومیت زدایی ما همزمان با رشد تکنولوژی و علم ما جلو برود.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به جانباختن 43 نفر از جهادگران عرصه اقتصادی و عرصه محرومیت زدایی افزود: اصلاح قانون اختیارات بسیج سازندگی با اولویت ثبت و ضبط این عزیزان به عنوان شهدای جهادی و جانبازان جهادی در هیئت رئیسه مجلس وصول شده است و از همین تربیون خدمت نمایندگان عرض می کنم که درخواست خاضعانه داریم رای مثبت دهند و این عزیزانی که رزمندگان عرصه محرومیت زدایی بودند جزو جانبازان و شهدای عزیزمان محسوب شوند .

,

تلاش بسیج بر شناسایی ظرفیت های بسیجیان در راستای آرمان انقلاب

, تلاش بسیج بر شناسایی ظرفیت های بسیجیان در راستای آرمان انقلاب,

سرهنگ منصور شوقانی، جانشین سپاه قائم آل محمد(ص) استان سمنان نیز در این نشست، اظهار داشت: امام خامنه ای(مدظله العالی) فرموند که « وظیفه اصلی گروه های جهادی بسیج کردن همه ظرفیت ها در راستای آرمان انقلاب است.

,

وی تصریح کرد: باید تلاش های ما در بسیج بر محور شناسایی ظرفیت های بسیجیان و در راستای آرمان انقلاب اسلامی باشد.

,

سرهنگ شوقانی گت: تا کنون 37 پروژه در عرصه آبرسانی با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه استان و شرکت آبفای استان سمنان به بهره برداری رسید که نوید این را هم میدهیم که در هفته بسیج بازهم طرح های محرومیت زدایی به بهره برداری خواهد رسید و هرچه باید عرصه محرومیت زدایی تلاش کنیم ارزشمند است.

,

صرفه اقتصادی و صرفه زمانی 2 ماحصل پروژه های بسیج سازندگی

, صرفه اقتصادی و صرفه زمانی 2 ماحصل پروژه های بسیج سازندگی,

محمد طاهری، مدیرعامل آبفای استان سمنان نیز در این نشست اظهار داشت: در تمام مدت همکاری های قرارگاه محرومیت زدایی سپاه استان و شرکت آبفای استان سمنان پروژه های سخت و سنگینی بود که در روال عادی چندین برابر هزینه و در بازه های زمانی طولانی به نتیجه می رسید اما با صرفه زمانی و صرفه اقتصادی 2 ماحصل پروژه های بسیج سازندگی بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه