اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان سرپل ذهاب :

زلزله درسهای بزرگی از ایثار و همدلی و مهربانی مردم داشت/ نیروی انتظامی باتمام توان خود از مردم محافظت کرد

زلزله درسهای بزرگی از ایثار و همدلی و مهربانی مردم داشت/ نیروی انتظامی باتمام توان خود از مردم محافظت کرد
منوچهر رضایی گفت: زلزله درسهای بزرگی از ایثار و همدلی و مهربانی مردم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  منوچهر رضایی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: زلزله سرپل ذهاب حادثه تلخ و دردناکی بود که جان صدها نفر را گرفت و بسیاری را مجروح و آواره کرد ولی در کنار این مصائب و سختیها درس های بزرگی از ایثار، همدردی ، همدلی ،نوعدوستی و محبت داشت.

وی افزود: نیروی انتظامی در کلانتری، واحدهای تخصصی و نیروهای ستادی و پاسگاههای روستایی بعداز وقوع زلزله بااینکه خود جز حادثه دیدگان بودند اما درانجام خدمت و حراست و پاسداری ازمردم کوتاهی نکرده و به سرعت در محلات مختلف شهر مستقرشده و با همکاری سایر یگانهای مسلح شهرستان اقدام به برقراری نظم و امنیت در شهرستان کردند.

رئیس پلیس شهرستان تصریح کرد: کار برقراری نظم و امنیت بسیار دشوار بود و نیروی انسانی بسیاری را لازم داشت که یگانهای انتظامی شهرستانها و استانهای دیگر نیز با دستور فرماندهی محترم ناجا به سرپل ذهاب اعزام شدند.

رضایی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در لحظات ابتدایی پس از وقوع زلزله در امدادو نجات ، برقراری امنیت ، صیانت از جان و مال مردم زلزله زده، همراهی محموله های کمکی ارسالی به شهرستان، کمک در توزیع اقلام و کمکهای مردمی و برخورد با جرائم تلاشهای بسیاری انجام داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز ,
,
,
,
,
,
,

 

,

آنتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه