اخبار داغ

مطالبه مردمی در روزهای کرونایی؛

مشکل خرابی دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان آیت الله بهاری

مشکل خرابی دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان آیت الله بهاری
اخبار شهروندی از خرابی دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان آیت الله بهاری شهرستان بهار از شب گذشته در صورت نیاز مبرم بیماران کرونایی به اکسیژن حکایت دارد؛ مسئولین بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان از جایگزینی کپسول اکسیژن به جای دستگاه اکسیژن ساز خبر داده و اعلام می دارند که کمبودی از این جهت ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ طبق اخبار واصله از سوی شهروندان گویا از ساعت ۹ شب گذشته دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان آیت الله بهاری دچار مشکل شده و این در صورتی است که بیماران کویید۱۹ احتیاج مبرم به اکسیژن داشته و اکسیژن بدنشان به شدت افت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

در این باره برخی از همراهان بیماران با ارسال تصاویری از کمبود اکسیژن برای بیماران کرونایی گلایه مند بودند.

,

یکی از همراهان در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ما گفت: سه تن از بستگان درجه یک من در بیمارستان بستری بوده و احتیاج به اکسیژن دارند اما کپسول اکسیژن وجود ندارد و برای برخی از بیماران کپسول اکسیژن وصل است و سطح اکسیژن برخی از بیماران به ۷۰ رسیده در صورتی که اگر سطح اکسیژن بیماران به زیر ۷۲ برسد باید به بخش مراقبت های ویژه منتقل شوند.

,

در این باره گفتگویی با دکتر حیدری، مدیر بیمارستان آیت اله بهاری داشتیم. وی در این باره به خبرنگار ما گفت: در بیمارستانها به دو صورت به بیماران اکسیژن رسانی می شود، یا با دستگاه اکسیژن ساز و یا با کپسول اکسیژن. در بیمارستان آیت الله بهاری نیز دستگاه اکسیژن ساز موجود بوده و برای تامین نیاز بیماران استفاده می شود که شب گذشته با اختلال مواجه شد و بلافاصله به جای آن تعداد ۸۰کپسول اکسیژن جایگزین شد.

,

وی وضعیت موجود را بدون هیچ مشکل برشمرد و گفت: من دیشب تا ساعت ۲ صبح بیمارستان بودم و اوضاع را کنترل می کردم، هم اکنون نیز تعداد ۶۰ کپسول اکسیژن جهت استفاده بیماران مهیا شده و هیچ مشکلی در اکسیژن رسانی به بیماران وجود ندارد.

,

در ادامه گفتگویی با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهار داشتیم وی نیز با اذعان بر اینکه هم اکنون در حال تعمیر دستگاه اکسیژن ساز هستیم افزود: هیچ کمبودی از نظر کپسول اکسیژن نداریم و بلافاصله کپسول اکسیژن برای استفاده بیماران کوید به بیمارستان منتقل می شود، بیماران و همراهان آنها نیز نگران نباشند.

,

محمودی همچنین در مورد تعداد تخت های اختصاص یافته به بیماران کرونایی در بیمارستان گفت: تعداد ۲۲ تخت و ۵ تخت آی سی یو به بیماران کرونایی در این بیمارستان اختصاص داده ایم که هم اکنون همه این تخت ها پر بوده و از زمانی که شهرستان بهار به وضعیت قرمز درآمده بیمارستان با تمام ظرفیت به بیماران کرونایی خدمت رسانی می کند.

,

به گزارش عصر همدان، اکسیژن نیاز اساسی بیماران کوید ۱۹ است و به نظر میرسد که باید از قبل پیش بینی های لازم در مورد جایگزینی وسایل مورد نیاز تجهیزات درمانی در صورت خرابی و از کار افتادن برخی تجهیزات دیگر صورت گیرد تا مشکلی برای عزیزان هموطن ما به وجود نیاید؛ چرا که کمبود یک وسیله در شرایط حساس موجود شاید منجر به مرگ عزیزان ما شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه