اخبار داغ

فرماندار بوشهر:

برخی مشکلات زیبنده مرکز استان بوشهر نیست

برخی مشکلات زیبنده مرکز استان بوشهر نیست
جمشیدی گفت: هرچند برخی مشکلات زیبنده مرکز استان نیست، اما تلاش می‌شود با اولویت بندی طرح‌ها در راستای برطرف کردن مشکلات مردم گام‌های مهم برداشته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، عباس جمشیدی صبح امروز در شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، گفت: برگزاری چنین جلساتی تخصصی است و باید مباحث مرتبط با کارشناسی های تخصصی آسیب شناسی شود. این جلسات باید با هم افزایی دستگاه های مرتبط و کار تخصصی نقاط ضعف و قوت آسیب شناسی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

فرماندار بوشهر با اشاره به ضروری بودن کار جهادی و همه جانبه در این زمینه، اظهار کرد: برنامه ریزی ها در این خصوص باید به گونه ای باشد تا با آگاهی بخشی و دادن آموزش های لازم  به افراد جامعه بتوانیم تلاش کنیم که افراد سالم آلوده نشوند و در مرحله بعدی نیز نظارت بر مراکز ترک اعتیاد  مورد توجه باشد.

,

جمشیدی افزود: آگاه سازی و فرهنگ سازی به عنوان ابزارهای پیشگیری و بالا بردن سطح آگاهی و هوشیاری جامعه باید الویت اصلی قرار گیرد.

,

فرماندار بوشهر گفت: کارهای بزرگی در مرکز استان در حوزه آبرسانی، گازرسانی، رفع مشکل جیره بندی آب، اصلاح برخی زیرساخت‌های شهری و نوسازی مراکز جامع سلامت انجام شده است، اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد.

,

جمشیدی اضافه کرد: هنر مدیریت این است که در شرایط سخت بتوان تدبیر و تلاش کند در این مدت با وجود محدودیت اعتبار، کارهای ماندگاری در مرکز استان انجام شود.

,

وی بیان کرد: هرچند برخی مشکلات زیبنده مرکز استان نیست، اما تلاش می‌شود با اولویت بندی طرح‌ها در راستای برطرف کردن مشکلات مردم گام‌های مهم برداشته شود.

,

 

,

انتهای پیام//

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه