اخبار داغ

دغدغه فرهنگی جوانان؛

داشتن یک کتابخانه، خواسته‌ چندین‌ساله مردم شهر گوجان

داشتن یک کتابخانه، خواسته‌ چندین‌ساله مردم شهر گوجان
کتاب و کتاب‌خوانی اهمیت ویژه‌ای در ارتقاء و توسعه یک جامعه دارد، یکی از خواسته‌های چندین ساله مردم شهر گوجان ازجمله دانشجویان؛ دانش آموزان؛ فرهنگیان داشتن یک کتابخانه در شهر گوجان می‌باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز، خواسته‌های چندین ساله مردم شهر گوجان ازجمله دانشجویان؛ دانش آموزان؛ فرهنگیان داشتن یک کتابخانه در شهر گوجان می باشد.

این درخواست از سوی مردم گوجان نشان‌دهنده فرهنگ دوستی و علاقه‌مندی آن‌ها به کتاب و کتاب‌خوانی است.

خواسته‌ای که شدنی است البته با مساعدت مسئولین و خیرین از این رو از مسئولین شهر و خیرین محترم انتظار می‌رود با جدیت از هرگونه پیشنهاد یا نقطه‌نظری در مورد ارتقای بحث فرهنگ و کتاب‌خوانی و عرصه‌ی های مختلف کتاب‌خوانی با راهکار قانونی استقبال کنند و از هرگونه مصوبه‌ی مثبت در این راستا کوتاهی نکنند و تمام تلاش خود را برای پیشبرد این مهم به کار ببرند. چرا که در اکثر شهرهای کشور کتابخانه وجود دارد.

کتاب‌های متنوع همه‌جا در قالب‌هایی همچون قفسه‌های آزاد کتاب در دسترس باشد

 حیدری مدرس دانشگاه در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ از اهمیت کتاب و مطالعه ابراز داشت: باید علاقه به کتاب‌خوانی را افزایش داد؛ که قرار دادن کتاب در محیط‌های گوناگون ازجمله محیط‌های آموزشی، مدارس، مساجد، ادارات و پارک‌ها ازجمله راه‌های افزایش کتاب‌خوانی است؛ در واقع لازم است کتاب‌های متنوع همه‌جا در قالب‌هایی همچون قفسه‌های آزاد کتاب در دسترس باشد.

وی اظهار داشت: باید تمام افراد در همه جا بتوانند از کتاب استفاده کنند اما نبود کتابخانه در بیشتر شهرها و روستاها از جمله خلأهای موجود در زیرساخت‌های فرهنگ کتاب‌خوانی است.

وی در ادامه افزود: همچنین لازم است کتاب‌ها با قیمت مناسب ارائه شوند تا افراد از آن‌ها استفاده کنند، در این زمینه و همچنین در تولید محتوا نیز باید دولت سرمایه‌گذاری داشته باشد تا مؤلفان و ناشران ضرر نکنند.

به گزارش جهانبین نیوز ؛ گوجان یکی از شهرهای استان چهار محال و بختیاری است و مرکز میزدج علیا یکی از شهرهای بخش مرکزی شهرستان فارسان، استان چهارمحال و بختیاری ایران است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   , جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
, کتاب‌های متنوع همه‌جا در قالب‌هایی همچون قفسه‌های آزاد کتاب در دسترس باشد,
,
, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
, جهانبین نیوز,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه