اخبار داغ

سکوت مسئولین؛ مهر تائید بر یک فاجعه/ مسئولین دروغگو از جنس مردم نیستند

سکوت مسئولین؛ مهر تائید بر یک فاجعه/ مسئولین دروغگو از جنس مردم نیستند
مسئولینی که خود را دکتر و مهندس هایی می دانند و در برابر مشکلات مردم سکوت می کنند از مردم جدا هستند!!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، در گزارشی که خبرنگار ما بر اساس بررسی میدانی و مصاحبه حضوری با مردم حاجی آباد گرفت مدعی شد که برخی از آمارهای ارائه شده غیر واقعی بوده و چنین طرح هایی یا اصلا اجرایی نشده و یا نصف و نیمه انجام شده است . (آنچه در تصویر زیر  می بینید گویا این مطلب است).

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
, ,
 
,
اما با گذشت بیش از یک ماه از انتشار این خبر مسئولین مربوطه شهرستانی و استانی هیچگونه واکنشی نشان نداده اند که این مسئله نشان دهنده مهر تائیدی بر یک فاجعه در محروم ترین شهرستان استان است.

خبرنگار ما این مسئله را پیگیری و طی یک مصاحبه با مقصودی مدیرکل راه وشهرسازی استان و  قربان پور فرماندار شهرستان لردگان خواستار پاسخگویی درباره این آمار می باشند و همچنین این رسانه از نهادهای نظارتی خواستار این است که به این گزارش ها و آمارهای مبهم رسیدگی و فرمانداری و اداره کل راه وشهرسازی را موظف به شفاف سازی کنند که این هزینه از بیت المال که برای این شهرستان محروم که اتفاقا پول کمی هم نیست را در کجا و صرف چه اموری کرده اند؟!

اینکه چنین مبلغ کلانی که می تواند برخی از مشکلات این شهرستان را حل کند کجا هزینه شده است؟ اگر هزینه ای شده چرا وضعیت منطقه حاجی آباد و سایر نقاط در حد یک فاجعه است؟
 
,
,
,
,
,
,
, ,


مسئولین باید پاسخگوی درخواست مردم باشد

متاسفانه مسئولان، عادت کرده اند حتی کوچکترین مطالبه گری و انتقاد اصولی که حق مردم است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رسمیت شناخته شده است را با نگاه دشمنی و کدورت ارزیابی کنند در حالی که این پیگیری خواسته مردم است و عدم پاسخگویی به آن یک نوع بی احترامی محسوب می شود!!

آیا میان مردم و برخی مسئولین شهرستان تفاوتی وجود دارد؟ اگر مسئولی خود را از جنس مردم می داند باید پاسخگوی درخواست مردم باشند و اگر خود را دکتر و مهندس هایی می دانند که از مردم جدا هستند به سکوت خود ادامه دهند!!  اما در نهایت حق پیروز است و این افراد مدیون خون شهدا و همان مادران شریف و رنج دیده کودکانی می شوند که در سرمای زمستان باید هر روز لباس فرزندش را که در کوچه خیابان های پر از گل و لای حاجی آباد برای رفتن به مدرسه کثیف می شوند را با دستان خسته خود بشویند و فقط چند صدمتر آن طرف برخی مسئولین بدون حتی یک دقیقه فکر دلسوزی و مسئولیت پذیری بر صندلی های قدرت خود تکیه بزنند.
 
برخی آمارهای مطرح شده دروغ و غیر واقعی می باشند بنابراین باید تکلیف 55 میلیارد و 800 میلیون ریال پول بیت المال مشخص شود به همین جهت رسانه جهانبین نیوز؛  به عنوان حامی مردم شریف، ولایت مدار و انقلابی لردگان تا ارائه پاسخ شفاف مسئولین و پاسخگویی به خواسته مردم به بررسی این موضوع ادامه خواهد داد و در این راه با پشتیبانی مردم در مقابل هر فردی که خود را فرا تر از قانون و مردم می داند خواهد ایستاد.

انتهای پیام/

,
, مسئولین باید پاسخگوی درخواست مردم باشد,
,
,
,
,
,
, جهانبین نیوز,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه