اخبار داغ

در دیدار نمایندگان دولت با نماینده ولی فقیه در کرمان عنوان شد؛

عرف: برگزاری انتخابات ایمن تلاش ما در ماه‌های باقی‌مانده است/ زینی‌وند: کرمان، همواره مهد الگوسازی اداره کشور بوده است

عرف: برگزاری انتخابات ایمن تلاش ما در ماه‌های باقی‌مانده است/ زینی‌وند: کرمان، همواره مهد الگوسازی اداره کشور بوده است
معاون سیاسی وزیر کشور، استاندار جدید کرمان، استاندار سابق و جمعی از مدیران ارشد استان با حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان دیدار و گفتگو کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ پیش از ظهر امروز جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور، علی زینی وند استاندار جدید کرمان، محمد جواد فدایی استاندار سابق و جمعی از مدیران ارشد استان با حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان دیدار و گفتگو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

زینی وند؛ انسانی خوش فکر و دارای پشتکار است/تلاش داریم در زمان باقی مانده با امنیت کامل وارد انتخابات شویم

, زینی وند؛ انسانی خوش فکر و دارای پشتکار است/تلاش داریم در زمان باقی مانده با امنیت کامل وارد انتخابات شویم, زینی وند؛ انسانی خوش فکر و دارای پشتکار است/تلاش داریم در زمان باقی مانده با امنیت کامل وارد انتخابات شویم,

جمال عرف با بیان اینکه در سفر به استان‌ها دیدار با نماینده ولی‌فقیه در اولویت برنامه‌ها است که این مسئله جای افتخار دارد،گفت: بر اساس اقتضائات تغییر استاندار کرمان را در برنامه داشتیم.

,

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به اینکه برنامه های فرماندهی قرارگاه مقابله با کرونا سبب عدم حضور وزیر کشور شد، عنوان کرد: دکتر فدائی استاندار سابق کرمان استعفا داده بودند و بر آن اصرار داشتند.

,

وی با بیان اینکه با بررسی انجام شده آقای زینی‌وند به عنوان فردی جوان و باانگیزه برای تصدی استانداری کرمان انتخاب شد، ابراز کرد: زینی‌وند تجربه لازم در سمت‌های مختلف و در استان‌های مختلف کشور را داردغ همچنین ایشان در مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز همکاری داشته است.

,

عرف با تأکید بر اینکه زینی وند انسانی خوش فکر و دارای پشتکار است و امیدواریم در استان کرمان موفق شود، اظهار کرد: دولت حداکثر ده ماه فرصت دارد تا کار خود را انجام بدهد.

,

معاون سیاسی وزیر کشور در پایان خاطر نشان کرد: تلاش خواهیم کرد در زمان باقی مانده با امنیت کامل و در فضایی آرام وارد انتخابات شویم؛ چرا که دولت‌ها حالت دو امدادی دارند و بعد از تلاش به دولت دیگری تحویل می‌دهند و امیدواریم در نهایت مردم و خداوند راضی باشند.

,

مسئولیت در استان کرمان بسیار سنگین و چند وجهی است/ کرمان، همواره مهد الگو سازی اداره کشور بوده است

, مسئولیت در استان کرمان بسیار سنگین و چند وجهی است/ کرمان، همواره مهد الگو سازی اداره کشور بوده است, مسئولیت در استان کرمان بسیار سنگین و چند وجهی است/ کرمان، همواره مهد الگو سازی اداره کشور بوده است,

علی زینی وند با تأکید بر اینکه کرمان یکی از مهمترین استان های کشور است، گفت: این استان با توجه به وجود سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همواره مورد توجه جهانیان بوده است.

,

استاندار جدید کرمان با بیان اینکه مسئولیت در این استان بسیار سنگین و چند وجهی است، عنوان کرد: به دلیل آنکه بابد نمایشی از توانمندی ها و آینده جمهوری اسلامی ایران را نشان دهد و هم از بروزی از  مکتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به همراه داشته باشد.

,

وی با اشاره به اینکه استان کرمان همواره الگوسازی اداره کشور بوده است، ابراز کرد: بنابراین با توجه به ظرفیت و توجه جهانیان، مسئولیت در این استان وظیفه سنگینی را به همراه دارد که امیدواریم با تحقق بخشی از این اهداف بتوانیم روح شهید حاج قاسم سلیمانی که ارادت ویژه به این مرز و بوم داشته است را شاد کنیم.

,

زینی وند تصریح کرد: ساختار جمهوری اسلامی به این صورت است که افراد می توانند بدون وابستگی به جناح، باند و گروه و در یک فرایند سالم ارتقا پیدا کنند و من نیز حتما محصول چنین فرایندی هستم و نباید این فرایندها تضعیف شوند و آمده‌ایم در این استان خدمت کنیم.

,

استاندار جدید کرمان با تأکید بر اینکه با شرایط سخت بهتر می توان کار کرد، خاطر نشان کرد: ظرفیت‌های استان را بسیج می‌کنیم؛ چرا که اعتقاد داریم حتی یک روز نیز برای خدمت به این مردم می‌تواند تاثیرگذار باشد و امیدوارم بتوانیم با همدلی تمامی ارکان استان معرف خوبی برای هویت اسلامی و جهان امروز باشیم.

,

امیدوارم استعفای من در جهت توسعه استان و خدمت به مردم باشد

, امیدوارم استعفای من در جهت توسعه استان و خدمت به مردم باشد, امیدوارم استعفای من در جهت توسعه استان و خدمت به مردم باشد,

محمد جواد فدایی با تشکر از رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان گفت: از مردم استان عذرخواهی می‌کنم که اگر کارهایی که باید انجام می دادم که نتوانسته ام و یا فرصت نشد که بتوانیم کاری را انجام دهیم.

,

استاندار سابق استان کرمان با بیان اینکه امیدواری استاندار جدید توسعه بیشتر استان را رقم بزند، تصریح کرد: بر اساس شرایط کشور شخصا برنامه ای برای استعفا نداشتم و این مسئله را نیز می دانستم که شرایط فعلی کشور تا پایان عمر دولت، سختی ها را باید تحمل کنم تا بتوانیم پروژه های نیمه تمام را به اتمام برسانیم.

,

وی ابراز کرد: اما شرایطی پیش آمد و مصلحت دیده شد که بنده استعفا بدهم و مدتی تعیین تکلیف این استعفای بنده به طول انجامید و خیلی خواهش کردم تا با استفعای بنده موافقت شد.

,

فدایی در پایان با تأکید بر اینکه امیدوارم استعفای من در جهت توسعه استان و خدمت به مردم باشد، خاطر نشان کرد: با این اقدام امیدوارم زمینه ای برای کار، تلاش، انرژی و کارهای بیشتری در استان شود و از همه مردم و مسئولین استان کرمان امید عفو دارم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه